-Teddy- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har visst basiskunnskaper, men jeg er egentlig totalidiot når det gjelder slike ting som dette. Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 jeg ble byggmester bob. hadde jeg aldri trodd Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du kan bruke en hammer, og skru inn en skrue, men ikke særlig mer. For så vidt sant. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hva kaller dere Kubeinet? eg kaller det kubein og det var det eg fekk feil på! Spørsmålet var vel hva du IKKE kaller et kubein... Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Jeg for min del kaller det kubein, men har hørt det bli kalt "brekkjern" også... fikk 15/15 btw Byggmester Bob ... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg. Endret 11. desember 2004 av opix Lenke til kommentar
MuD Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hva kaller dere Kubeinet? eg kaller det kubein og det var det eg fekk feil på! Spørsmålet var vel hva du IKKE kaller et kubein... å faen, nå ser eg det ja... leste feil men da hadde eg alle rett da Endret 11. desember 2004 av MuD Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Hva kaller dere Kubeinet? eg kaller det kubein og det var det eg fekk feil på! Spørsmålet var vel hva du IKKE kaller et kubein... å faen, nå ser eg det ja... leste feil men da hadde eg alle rett da Hehe, du er vel av den typen som leser litt feil og vips så er den ene veggen 2.5m høy, mens den andre er 3.5m..... :!: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ble mr-gjør-det-selv... *overraska* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mr.gjør-det-selv Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 10/15 riktige. Trudde jeg skulle få mye dårligere. Flere av verktøyene hadde jeg aldri sett, men det er svært lett å gjette seg til navnet kun ved å se på verktøyet. De fleste har logiske navn. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 fikk 15/15 det var jo egentlig en del simple spørsmål der da... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Mr. Gjør-det-selv Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hva kaller dere Kubeinet? eg kaller det kubein og det var det eg fekk feil på! Spørsmålet var vel hva du IKKE kaller et kubein... å faen, nå ser eg det ja... leste feil men da hadde eg alle rett da Hehe, du er vel av den typen som leser litt feil og vips så er den ene veggen 2.5m høy, mens den andre er 3.5m..... :!: hehe... noen må jo være det og Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hammer kunne jeg, også skrujern og trekker, men ellers hadde jeg veldig dårlig oversikt Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Byggmester Bob ..kan det fikses? Klart det kan! Ooh jeg er like flink som byggmester bob Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 næsssj.. tullete test dette. kremt!!ga..host111meg..atsjoo..etter..hark!! tredje..hark!!..spørsmål..host!!host!! Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Mr. Gjør-det-selv Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. ey ey hehe bra gjort av meg, men ja noen har ganske logiske navn på seg gitt... Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Byggmester Bob ... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå