Ernie Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 "Byggmester Bob ... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg." Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Basiskunnskaper Du kan bruke en hammer, og skru inn en skrue, men ikke særlig mer. Du kan jo lese gjennom fasiten og se om du lærer noe nytt! ------------------------------------------------------------------------------- Tror jeg skal holde meg til kjøkkenet jeg Lenke til kommentar
bernini Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mr. Gjør-det-selv Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 hva er en dor? Er et hjelpemiddel man bruker til å hamre inn spiker. Blir som en slags "forlenger" av spikeren. Så slipper man å hamre løs ikke så alt for fine merker på de nye listene når man vil få slått spikeren helt inn Lenke til kommentar
salif Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mr. Gjør-det-selv Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hmm, jeg er en "Mr.gjør-det-selv" jeg óg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du kan bruke en hammer, og skru inn en skrue, men ikke særlig mer. Du kan jo lese gjennom fasiten og se om du lærer noe nytt! ------------------- Hvilken nytte har man av å vite hva en tang kalles for, når man vet hva den brukes til? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Byggmester Bob ... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg. 0 feil. o_O Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. Endret 11. desember 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Byggmester Bob ... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg. ----------------------------------------------- Hehehe Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mr. Gjør-det-selv Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevell ---------------------------------------------------- Talte 3 eller 4 feil. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ti tusen tommeltotter... ... neglesprett og selbuvotter. Dette er ikke bra! Vi foreslår du sporenstreks tar en tur i jernvarehandelen, eller alternativt ønsker deg Clas Ohlsonkatalogen til jul. I mellomtiden kan du jo sjekke fasiten og se om du lærer noe nytt! ... det var da som bare... *peke på å le* --- Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. Lenke til kommentar
Malux Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mr. Gjør-det-selv Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 "Byggmester Bob ... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg." 2 feil! Lenke til kommentar
MuD Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Byggmester Bob ... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg. 1 feil, skulle nesten bare mangle, går på GK Byggfag Edit: Hva kaller dere Kubeinet? eg kaller det kubein og det var det eg fekk feil på! Endret 11. desember 2004 av MuD Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mr. Gjør-det-selv Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. Fire feil og jeg er stolt av det Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har visst basiskunnskaper, men jeg er egentlig totalidiot når det gjelder slike ting som dette. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mr. Gjør-det-selv Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå