Dotten Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 http://www.dinside.no/php/art.php?id=113688 Selv gikk jeg ut med "Mr.gjør-det-selv". "Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel." Gikk heldigvis ut av den testen med en viss ære i behold. Selv om et par av spørsmålene skjønte jeg lite ut av Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. Fa** pappa slo meg Endret 11. desember 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 jeg ble Byggmester Bob! 2 feil bare! Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Byggmester Bob ... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ti tusen tommeltotter... ... neglesprett og selbuvotter. Dette er ikke bra! Vi foreslår du sporenstreks tar en tur i jernvarehandelen, eller alternativt ønsker deg Clas Ohlsonkatalogen til jul. I mellomtiden kan du jo sjekke fasiten og se om du lærer noe nytt! ... det var da som bare... Lenke til kommentar
acon Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. Kjempefornøyd... *tar en titt på kabinette jeg har laget* joda... stemmer det Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Ti tusen tommeltotter... ... neglesprett og selbuvotter. Dette er ikke bra! Vi foreslår du sporenstreks tar en tur i jernvarehandelen, eller alternativt ønsker deg Clas Ohlsonkatalogen til jul. I mellomtiden kan du jo sjekke fasiten og se om du lærer noe nytt! ... det var da som bare... :!: ja du veit hva du skal sette på ønskelisten din Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg fikk bare 2 feil. Meget overraskende da jeg var klassens dårligste i sløyd. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mr. Gjør-det-selv her også. Clas Ohlson-katalogen er tross alt ganske finfin lesning. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Clas Ohlson-katalogen er tross alt ganske finfin lesning. Jepp den ligger på dass Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mr. Gjør-det-selv "Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel." 7 Feil. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mr. Gjør-det-selv Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. Jeje. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg ble også Mr. Gjør-det-selv. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 "Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel." Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Byggmester Bob. EDIT: 2 feil Endret 11. desember 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Svar på threadtittel: Eg ble født med 2 tomeltotter på høyre hand.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mr. Gjør-det-selv Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Mr. Gjør-det-selv Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel. Jeje. Je. Seks feil tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå