Gå til innhold

Betalte du selv for lappen til MC/Bil?


Zemeckis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jeg driver og tar lappen, og får den og en bil når jeg har tatt den av mutters/stefar.

 

bortskjemt? hvorfor det? du kan ikke kalle alle for bortskjemte fordi dem får lappen av foreldre. du vet jo ikke hvordan det er ellers.

 

btw, du har oppkjøring på bursdagen min, Kordian. kjenner 2 andre som har på samme dato. men jeg? nei, jeg må vente til februar...

Lenke til kommentar
jeg driver og tar lappen, og får den og en bil når jeg har tatt den av mutters/stefar.

Hvordan kan du si du ikke er bortskjemt når du får lappen + bil?

 

Jeg måtte betale lappen, alle bilene mine, forsikringer, avgifter, omregistreringer og _alt_ annet selv. Får ikke en dritt ellers uansett.

*hate folk som får alt*

Lenke til kommentar

tenk om jeg er en slave her hjemme da, og aldri får noe. da er jeg ikke bortskjemt.

 

folka mine visste jeg ikke hadde hatt råd til lappen selv før om noen år(samme med min eldre søster) så da betaler de for den.

jeg er jo såppass at jeg ikke kommer og whiner fordi jeg da må kjøre dem flere steder når som helst/andre i familien i etterkant.

og nei jeg er ikke bortskjemt. i min familie har lappen alltid vært en slik ting som foreldre tar seg av økonomisk, på lik linje med konfimasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Alle som for lappen av foreldra er bortskjemte.

Tåpelig utsagn. De jeg er med er ikke bortskjemte/rike, men får likevel lappen av foreldrene sine.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

HHOHOHO betalte selv... ca 11k.. men.. strøyk på oppkjøringa hohoho.... har ikke giddi og kjørt opp igjen.... dustekjørelærer og alle jeg kjenner sa det var 100% sikkert at jeg sto.. men neida.. jeg måtte jo selvfølgelig få en sur gammel ekkel grinerbitter som kun pirka på bittesmå feil(om det var feil)... bortkasta cash:( det er nå snart 5år siden... Vil ha lappen men faen...ikke har jeg 11k og di penga jeg har bruker jeg på pcen :blush::love: men men.. kommer vel en dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...