sedsberg Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Var jaggu mange som får lapp'n "rett i lomma". Fikk dekka ca. 5000,- i militæret til klasse B og måtte betale resten selv. Betalte hele klasse A selv. Mopedbevis betalte jeg forsåvidt også selv. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Noe betalt selv, noe av foreldre og noe av besteforeldre. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hadde avtale som gikk ut på ingen drikking/røyking/narko/andre skumle saker til jeg var 18 år. Gikk helt fint, og det var verdt det også. Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Moped: Betalte selv. Bil: Betalte mesteparten selv, fikk 4 kjøretimer (hvis jeg husker rett i julegave)... Lett lastebil: Betalte alt selv. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 hadde det sånn at det ble sagt at jeg skulle få lappen, om jeg ikke starta å røyke innen jeg var 18, men så var det sånn at jeg starta å røyke som 13 åring, men fikk alikevel lappen (mine foreldre viste at jeg starta som 13 åring)... er i dag 20 =) Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Betalte alt selv. Betalte lappen på traktor med teori, ca 7000,- . Også betalte jeg billappen sjøl uten teori, kom på nøyaktig 12 039,- Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Må vel betale alt selv om 2 og et halv år :/ Oooops må finne meg sommerjobb i en fart! Endret 20. desember 2004 av b0berg Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Mamma betalte for billappen Edit: eneste lappen jeg har. Endret 20. desember 2004 av Ernie. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg får moped lappen, bror fikk nettopp billappen så jeg får den nok jeg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Enormt billig folk her fikk lappen for. Jeg har allerede brukt 11k på kjøretimer. Får lappen av foreldrene mine, men mine snille besteforeldre fant ut at de ville gi meg 11 kjøretimer i tillegg. Idioten meg kunne fått bil også, men ville ikke fordi jeg trodde ikke jeg hadde råd til forsikring. Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 OT SPØRSMÅL! Fyller 16 år i dag , og har gledet meg som en unge til å se etter lappen i posten i dag! MEN, DEN ER JO IKKE DER! Hva skal jeg gjøre? Er det kjøreskolen eller Biltilsynet jeg skal ringe til? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 OT SPØRSMÅL! Fyller 16 år i dag , og har gledet meg som en unge til å se etter lappen i posten i dag! MEN, DEN ER JO IKKE DER! Hva skal jeg gjøre? Er det kjøreskolen eller Biltilsynet jeg skal ringe til? Biltilsynet mest sansynlig. Om den fremdeles ikke kommer tror jeg de kan skrive ut et midlertidig et til deg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 OT SPØRSMÅL! Fyller 16 år i dag , og har gledet meg som en unge til å se etter lappen i posten i dag! MEN, DEN ER JO IKKE DER! Hva skal jeg gjøre? Er det kjøreskolen eller Biltilsynet jeg skal ringe til? Ring kjøreskolen, de skal ha fått mopedførerbeviset tilbake av Statens Vegvesen, jeg måtte hente lappen selv hos kjøreskolen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 faderen betalte a1 og B lappen min staten betalte c ce d og de lappen min Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 :!: Jeg fikk lappen av pappa,siden han vant i lotto!' Hvis det ikke hadde vært for han,hadde eg sikkert syklet enda Lenke til kommentar
PoW Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Foreldrene mine betaler så lenge de ikke finner ut at jeg røyker og drikker.... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Foreldrene mine betaler så lenge de ikke finner ut at jeg røyker og drikker.... Det sa mine til meg og, helt til jeg kom hjem med sigarettpakken på innerlomma og kraftig beruset.. værste var at det var ikke min sigarettpakke engang Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Samme deal her som enkelte.. Ikke begynne å røyke så får jeg lappen.. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Betalte faktisk både mopedlappen og billappen sjøl...Men så har jeg jo fått to biler av muttern og fattern så jeg er godt fornøyd allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå