spurv Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hallo, er på utkikk etter et nytt kabinett. Her er noen kriterier som jeg er ute etter bra dybde 50cm+ vifte på minimim 3 disker internt Noe viberasjon demping på diskene(forhindre at diskvibrasjon slår ut på kabinett) Dempet kabinett?! Tenkt litt på disse 2: Lianli PCV1100B http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV1100B Lianli PC73SL http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC73SL Noen som har noen erfaring med disse? Gode dårlige erfaringer?! takker for svar!! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Har selv 73SL og er fornøyd med det. Har byttet ut viftene med mer stillegående SilenX alternativer og må si meg fornøyd. Dessuten et meget lekker kabinett å se på PCV1100B har jeg hørt flere som har løaget på dårlig luft air flow. Blant annet har Øivind Dahle klaget over dette under sitt super pc prosjekt. let litt på forumet og du vil nok finne noe informasjon. (det er også de som ikke opplever dette som et problem) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ...skaff støydempende matter å feste i kabinettet virker også ganske bra...men det blir litt varmere, så hvis du er en overklokker anbefalles ikke matter i kabinettet... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tja.. avhenger av valgt kjøling. Bruker en vannkjøling på samtdlige komponenter (CPU, GPU & NB) er det ingen fare med å slenge inn noen matter. Selv om en ikke bruker vannkjøling kan en alikevel kjøpe kabinetter med matter (eller sette inn selv) en bør derimot da holde et godt øye med air flow. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Dette kabinettet er sikkert noe for deg. Nexus Breeze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå