tigergutten Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Som topic sier, hva er forskjellen på de rent fysisk? (tenker ikke på hastighet og slikt) Passer de inn i samme inngang for eksempel? Hvordan ser jeg hva jeg har om de er helt like..? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Pluggene er like, og gammelt USB utstyr virker på usb 2.0. Jeg vet ikke om det er bare hos meg, men her er plastikken inni usb 2.0 kontakten hvit, mens den er svart på usb 1.1. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Tusen takk for oppklaringen Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 USB.org Det er ikke værre enn å søke, og ta det første man får opp på google Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Prikk likt i utseende, men usb 2.0 er mye raskere. Du må sjekke enhetsbehandling etter enhanced usb eller noe. Har du det har du usb2.0 (funker også at det står usb 2.0 der ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå