Schnickaschnicka Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg vet det ikke har noe med saken å gjøre, men i går hadde jeg lønn, men har mista bankkortet mitt. Er det noe jeg kan gjøre for å få utbetalt lønna Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 kan jeg få en giro som jeg får utbetalt på posten eller no? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Selvfølgelig kan du gå i banken og ta ut så mye du vil i kontanter! Du fyller selv ut giro for uttak, de ligger i haugevis i banken. Så viser du bare ID. Men du må regne med opptil 100kr i gebyr hvis du ikke er i din bank. Altså, har du Sparebanken Øst må du betale fett for å ta ut penga i Sparebanken Nord. Kjedene har dårlig samarbeid mellom hverandre. Fatter ikke hvorfor de skal ta 100 kr for å ta en tlfsamtale til banken din, men den er nå bare sånn. Og forresten, endre den topicen eller BLIR posten stengt ganske snart. Den forklarer INGENTING. Endret 11. desember 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Dette er den snodigste posten her ever! gratulerer Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Denne kan godt stenges, men? Jau, det har du helt rett i. Denne stenges pga riv ruskende dårlig emnefelt og en like dårlig plassering. Prøv heller på nytt i Off Topic med en skikkelig topic neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg