Gå til innhold

spørsmål til MX1000 og IM4.0 eiere


Anbefalte innlegg

Har MX1000 selv og er storfornøyd. Har hatt trådløst siste årene og sier som de fleste andre som har hatt det, at jeg ikke går tilbake. Men jeg spiller heller ikke så mye da. Selv om det blir litt CS og HL innimellom. Lader en gang i uken ca. Ikke mer. Har ennå ikke gått tom for strøm. Husk også at det er "built-in lithium-ion battery" i denne musa. Altså kan det ikke byttes, bare lades opp. Fordellen er at det tar kort tid å lade opp og at kapasiteten er enorm i forhold til størrelsen.

 

En annen ting er at musen skrur seg av hvis man ikke bruker den på en stund (ca. 10 sek.). Det sparer batteri, men er likevel ikke noe hinder i den vanlige bruken.

 

 

Forresten, skal det være mulig å lade MX1000 gjennom hubben, uten å koble i strømmen? Altså gjennom USB-porten til hubben? Vil gjerne bli kvitt den strømledningen også... :blush:

 

EDIT: Diverse.

Endret av svas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en Mx700 og batterilevetiden på den er det ikke noe å si på. Hvis du setter den i laderen hver dag er du alltid garantert strøm (en gang i uken her, og det går helt fint)

Så med mindre det er gjort drastiske endringer til mx1000 så er nok den grei.

 

Har også en sånn Microsoft Intelli-ett-eller-annet 4.0 mus til lap'en, men ikke den trådløse varianten. Men jeg er ikke helt fornøyd med scrolle-hjulet på den. Det glir fint, men det er en veldig stor motstand når du skal trykke det ned (Må bruke makt, ikke et kjapt klikk). Her er Mx700 overlegen. Vet ikke hvordan dette er i Mx1000, de skal visstnok ha "fikset" noe der. (Scroller sidelengs også, om jeg ikke husker feil)

Dersom du bruker midtknappen (hjulet) under spilling kan det være noe å tenke på.

 

Sp+

Lenke til kommentar
men siden du kaster mine forslag rett i søpplen ser det ut til å være helt unødvendig å gi deg andre impulser en du ønsker å høre.

Valget står jo mellom MS IM 4.0 og Logitech MX1000, og når folk kommer med forslag som Razer, MX510 ol, så vil jeg selvfølgelig kaste de i søpla.

 

Valget står mellom Mx1000 og IM4.0, jeg HAR tenkt over valget, og det er derfor razer, mx510, og alle andre ikke er med. Disse to er high-end trådløse, optiske mus med et par funksjonsknapper, og er grunnen til jeg velger de.

Lenke til kommentar
Har MX 1000.. oppskryt dritt mus!

Vil ha razor!  :yes:

Må lade musa hver 36time eller.no

Spørst jo helt hvor mye jeg bruker den sef.. men skal vertfall ha meg Razor før tg.. gidder ikke stresse med den jævla laderen :nei:

Skal aldri ha meg noe trådløst mus\tastatur igjenn.

RAzor er like oppskryt som MX1000. 1600DPi, my ass.

 

Staljin

go ahead, og forklar... er spent nå. Har du en mening, baser den på et argument.

Faken, var ikke dette din omtale av Razor. Du sa jo selv i den at Razor ikke leverer 1600Dpi.

 

 

Staljin

Lenke til kommentar
Har MX 1000.. oppskryt dritt mus!

Vil ha razor!  :yes:

Må lade musa hver 36time eller.no

Spørst jo helt hvor mye jeg bruker den sef.. men skal vertfall ha meg Razor før tg.. gidder ikke stresse med den jævla laderen :nei:

Skal aldri ha meg noe trådløst mus\tastatur igjenn.

RAzor er like oppskryt som MX1000. 1600DPi, my ass.

 

Staljin

go ahead, og forklar... er spent nå. Har du en mening, baser den på et argument.

Faken, var ikke dette din omtale av Razor. Du sa jo selv i den at Razor ikke leverer 1600Dpi.

 

 

Staljin

OUCH, d'RaZiel! Han tok deg der!! :p

Lenke til kommentar

Er nok ikke så beskymra om teknologi, dpi, latency osv osv...

 

Vil bare ha en trådløs, optisk mus som reagerer som jeg vil, når jeg vil. Vil også at batteriet skal holde lenge. Om ikke lenge nok, lengere enn motstanderen. Og funksjonsknapper som frem og tilbake på browser er kritisk.

Lenke til kommentar
Razor er bra den, hater trådløs.

 

Fikk jo gode karakterer på testen å.

*Finner ikke testen, men leste den på hw.no eller gamer.no*

Jeg elsker trådløs, og hater kabler...

 

INGEN RAZOR OG MX510/500, ok?

Hei,

 

Jeg har MX1000. Den passer perfekt, men håndleddet kommer nesten i kontakt med musmatte.

Tar man i bruk håndledd støttepute kommer fingrene mine så langt fram (er litt høyt framme) at jeg ikke for trykket på knappene med fingertuppene.

 

Har en av de første trådlese musene som kom på markedet. Kjøpte den i 1998. Den er en liten hakk tyngre enn MX1000, så MX1000 er ganske tung.

 

Alt alt jeg er veldig fornøyd med musa, Fungerer bra.

 

Staljin

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg fikk min mx1000 i dag! For mitt vedkommende er den PERFEKT. den ligger godt i hånden min, faktisk den beste jeg har prøvd noen gang..

 

Jeg har ikke merket noe til at laseren henger etter når jeg setter musa ned på bordet etter at jeg har løftet den!!

Har spilt både CS og HL2 med den og jeg merker ingen ting..

 

gikk fra en mx500 til 1000 og den er mye bedre etter min mening. har brukt den i 5 timer nå og batteriet har misten en strek, men har ikke ladet den noe etter jeg åpna pakka...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...