CurSe Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Noen som vet om noen gode/morsomme spill som ikke er for avansert til en på 6 år? Ga bort min gamle playstation til han, men spillene jeg hadde er nok litt for avansert for han. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 alfred chicken? crash bandicoot? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Crash Bandicoot er jo ganske beregnet til barn Lenke til kommentar
daniman Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ja, crash bandicoot. jak and dexter 1 (merk: eneren) og ratchet og clank 1, kanskje Lenke til kommentar
levilord Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ja, er nok enige i de som har blitt sagt her. du kunne jo ha spurt om litt råd i disken der du kjøper spill Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 ja, er nok enige i de som har blitt sagt her. du kunne jo ha spurt om litt råd i disken der du kjøper spill Var innom Spiderman, men når jeg fant ut at de tar 298kr for spillene så gikk jeg elegant ut igjen. Tenkte å kjøpe på nettet Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Crash Bandicoot 1,2,3!!! De spilla er uberkonge. Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du har jo også Harry Potter serien. Har prøvd de selv, er veldig fine spill. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ja, er nok enige i de som har blitt sagt her. du kunne jo ha spurt om litt råd i disken der du kjøper spill Var innom Spiderman, men når jeg fant ut at de tar 298kr for spillene så gikk jeg elegant ut igjen. Tenkte å kjøpe på nettet hehe, ja, spideman er ikk en billig butikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå