trust_any1 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg vurderer å kjøpe denne boksen, M-Auido MobilePre USB, for å koble til en Kondensator-mic av typen TSM MT-87... Noen som har noen erfaringer med kondensator-micer på denne, eller bare generelle erfaringer med denne boksen? På forhånd takk! Lenke til kommentar
ans Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kvaliteten e utrulig! eg har nættopp kjøpt et sånn MobilePre lydkort men eg har et problem m d sia eg har kjøpt greia.når eg spella inn lyd så vil eg hør på innspellinga, får eg lyd kun på den eine høytaleren.har prøvd d m forskjellige PC å forskjellige høytalera Lenke til kommentar
trust_any1 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Nå er det litt lenge si jeg laga denne tråden, men jeg kjøpte denne boksen. Og den har fungert som en drøm for meg. Om du bare plugger i en mikrofon vil det jo bli tatt opp i mono... Så om du skal ha lyden i to høyttalere må stille det inn i programmet du bruker for å ta opp med... Det kommer jo også litt an på hvilke utganger du bruker... Lenke til kommentar
ans Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 ja men d e ikje bare d.eg har prøvs forskjellige PC å forskjellige høytalera men d skjer akk samme kver gång.Oxo når eg kobla lydkortet t PCen, får eg dss ikje mange alternativa(mono el stereo) eg ska ta d m på instrumentbutikken imårra men veit ikje heilt om de kanj hjelp mg helle:( men takk for hjelpa ellers:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå