Gå til innhold

Unødvendig sensur - take 3

Anbefalte innlegg

Igjen stenger hw.no en tråd slik at jeg ikke kan svare på et innlegg. Hvorfor stenge denne tråden? Fordi dere blir kritisert?

Det at jeg er nødt til å åpne en ny tråd for å svare poengterer jo bare hvorfor det er galt å stenge tråder!

Selvsagt stenger vi tråder når det kommer fra spammende brukere som skulle vært utestengt... så.

Det er da absolutt ikke grunnen etter hva jeg har sett så langt. Hovedsaklig er det fordi diskusjonen ikke matcher kategorien helt, men som sagt, det burde da ikke være god nok grunn til å stenge en aktiv diskusjon. Det bør da være en god høyde under taket i et åpent diskusjonsforum.

man skal ta kontakt med MOD privat, over PM eller epost, eller sende oss en klage på mail.. Ikke her..

Det gjelder da ikke en enkelt moderasjon, det gjelder hele moderasjonsgrunnlaget deres. Ser dog ikke ut til at dere liker noen som helst diskusjon på dette. Og da gjør man som ..... i Kina?

Og å kalle oss nazister er ikke direkte bra det heller..

Jeg kalte dere ikke nazister, men kategorinazister. En kategorinazist er noen som overvurderer betydningen av kategorier og handler deretter.

Kategorier bør være veiledene og ikke altoverskyggene. En del diskusjoner kan jo strekke seg over flere kategorier, og diskusjoner kan muterer, så det er litt naivt å skulle være for "nazist" på det.

1) hadde du lest retningslinjene så står det ting om det som blir gjort her..

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage.

a) Retningslinjer er retningslinjer og ikke regler :innocent:

b) Respekt får man om det er fortjent. :yes:

c) En grunn trenger ikke å være en god grunn. :thumbdown:

d) Om trangen oppstår, er det lurt å venter 10 minutter før man tyr til sensur. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

a) Retningslinjer er retningslinjer og ikke regler :innocent:
b) Respekt får man om det er fortjent. :yes:
c) En grunn trenger ikke å være en god grunn. :thumbdown:
d) Om trangen oppstår, er det lurt å venter 10 minutter før man tyr til sensur. :thumbup:

a. Retningslinjer er regler her på forumet. Deal with it.

b. Respekt skal du ha for dine medmennesker uansett.

c. Grunnane som blir gitt av moderatorar er alltid henta frå retningslinjene.

d. Moderatorane her på forumet er innom mange trådar kvar dag, og har erfaring frå å gjere raske vurderingar. Her har det absolutt ikkje skjedd ei feilvurdering, og eg ser difor ingen grunn til å lage så stort oppstyr om dette som du har gjort.

Vidare har du gjentatte gongar brutt retningslinjene ved å ikkje respektere ein moderator. Du får difor tildelt ein advarsel. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...