MatsN Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Heisann ser på et x800xt.. nesten ingen som har det, men mpx har 4 stk.. men det står bulk bak all annen tekst.. hva er betyr det. er det dårligere eller noe.. orker ikke å vente lenger.. flyr snart på veggen Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Bulk/OEM = Bare kortet/komponenten Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 For det første: Genial topic! Bulk betyr at det er bare kortet alene, og somregel med drivere. Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 hehe.. så jeg for bare kortet uten eske? hvorfor det? jeg trenger vell ikke esken til noe. så da er det bare å kjøpe det da? lik ytelse på bulk som ikke bulk? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Neida, klart du får kortet i en eske. Men du får ikke med de ekstra tingene som følger med kort som er "bundle". Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Såklart den kommer i eske... Men du får ikke med noen evt. kabler, møkkaspill man ikke spiller uansett/demoer, programmer... osv. Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 nice.. da går jeg for den.. for det driter jeg jo i uansett? prince of persia og alt det andre jeg kan laste ned Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jaja, om du så vil det men. Warez er ikke lov på forumet, men værsågod. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 nice.. da går jeg for den.. for det driter jeg jo i uansett? prince of persia og alt det andre jeg kan laste ned Warez-snakk verdsettes ikke akkurat her på HW.no-forumet, faktisk ulovelig hvis du har lest Rettninglinjene... (Som du må). Men du trenger ikke de (ofte) dårlige programmene som følger med nei. Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 det jeg stuset på var at det var forskjellig bilder på de forskjellige netshopene http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302994 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=39615 og det kortet hos mpx ligner jo ikke et sapphire kort i det hele tatt.. eller iallefall som ikke jeg har sett. Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 whops.. tenkte ikke over warez. sry Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 whops.. tenkte ikke over warez. sry Bare fjern det du har skrevet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå