bergaloevera Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg sikler på BenQ FP937s og ser at den ikke er på lager hos noen norske web shoper.. BenQ FP937s Se linken. Ser det er fri frakt. Hvor mye blir det evt i toll? 462,99 US Dollar er jo heller ingen gæærn pris! (NOK 2867.71) Ville dere bestilt herfra og forhåndsbetalt med kredittkortet? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) INGEN TOLL på datavarer for 1000. gang! 24% moms må du legge til, samt ca 150kr i gebyr (siden varen koster over 1000). Og bare så det er sagt... Den derre skjermen er ikke akkurat top of the line... Kjenner en som fikk 3 stk. før den var uten pixelfeil.... Endret 11. desember 2004 av L03VIk Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg bestilte iTrip fra USA. Da fikk jeg regning fra tolldirektoratet på 150 i toll.. er ikke dette data ting da? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Veldig kjedelig hvis det er noe/skjer noe med skjermen da... Ellers så ser det jo greit ut... Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Veldig kjedelig hvis det er noe/skjer noe med skjermen da... Ellers så ser det jo greit ut... hmmmm.. ja det hadde jeg ikke tenkt på.... Det med pixelfeil er jo kjipe greier... det er ingen instans i norge som kan ta seg av det da? BenQ har en avdeling i Norge eller no sånt? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei, En LCD-skjerm hadde jeg ikke købt i utlandet pga 'pixel-problemet'. Den webshop selger ikke umiddelbart uten for USA. Fraktfrit gelder kun 'inside' USA. Et citat fra 'Terms & Condition': "International orders should call this number: 1-619-216-3465" Mvh Kimmer Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Har kjøpt ting fra USA (alt mulig) i 10 år nå over internett, og det fungerer utmerket! Er ikke SÅ dyrt å sende tilbake for evt. service.. Det er bare å sende med billigste type forsendelse! Ellers syntes jeg at 4-5 dager fra USA-Norge (eller andre veien) er ganske raskt, hvis man benytter vanlig forsendelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå