denon84 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Ettersom det er jul bestemte jeg meg for og ta en rengjøring i pcen. Jeg skrudde fra hverandre alt , tok ut alle komponenter inkludert hk ! Alt ble blåst rent og jeg la på ny kjølepasta. Når jeg skulle til og skru det sammen igjen kom jeg på en artikkel her på ok.no ( http://overklokking.no/guides/kt133goop/index3.html ) jeg tok derfor av kjøleribben som ligger over chipset . Det så ikke bra ut(se vedlagt bilde) , jeg la derfor på ny kjølepasta og fikk skrudd alt sammen igjen ! (dette er altså bilde av FØR jeg la på ny kjølepasta) Maskinen har i det siste vært noe ustabil ved overklokking og jeg lurer på om dette kan ha noen sammenheng ? Endret 12. desember 2004 av denon84 Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Trur du bomma litt med utsmørningen din der, prøv å dra litt av det med ein kutips oppå resten av sirkelen, eller legg littegranna meir oppå for å få det over der. Eller fjern alt med isopropanol og prøv igjen. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 vil ikke tråder fra qtipsen feste seg da ? Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Var ikkje bilde av slik det var når han demonterte kjølaren? Han la på ny gooop. Qtip til å dra ut pasta er ein dårleg ide. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Bruk et stivt kort (kredittkort f.eks) når du smører ut kjølepastaen. På den måten får du et nær perfekt lag som mulig. Husk at du skal ha på kjølepasta til du AKKURAT ikke ser igjennom den Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Overklokket du før rengjøring eller klokker du høyere nå en før demonteringen? Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 heh, meinte å fjerne goopen med qtips med isopropanol. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 det der var jo før han smurte på ny kjølepasta da... sånn det var når han tok det av??? ikke sant mene det så jo ikke helt smuud ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå