FNOLE Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 heheeyy... Noen som kan hjelpe meg med å lage gjestebok??? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei FNOLE! Det var veldig som du hadde lyst å lage noko... Vel,vil du lage fra botnen av eller vil du bruke gjestebøker som er laga av andre og som er gratis å laste ned.Og derretter opp på serveren din? Lenke til kommentar
FNOLE Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 eg vil laga frå bunnen av... må jo læra da... eg driv og lage eit forum, men eg lure på omdet går ann å bruke litt kode derifrå...??? Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Går det ann å laste ned gjestebøker gratis som ikke innholder reklame?? og gjestebøker som går an å laste ned og deretter redigere. Mr Hassan: Hadde også vært kult å lære det ja, har du noen forslag Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 jeg har laget gjesteboken min fra skrætsj. se her for å se hvordan den ser ut.....hvis du vil ha, send meg en mail på [email protected] [ Denne Melding var redigert av: ilpostino på 2002-06-03 14:23 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Se på http://sourceforge.net/ Søk etter f.eks. "php guestbook", så finner du mange gratis scripts. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei Zafar Iqbal! Han/ho på kellishaver.com hadde laga eit forum som ein kunne laste ned gratis og deretter redigere.. Det var eit php+txt forum slik at ein kunne legge forumet opp på eit gratis web konto slik som for eksempel start.no... Forumet ligger ikkje oppe på sida hans/hennes no men,det går ann å sende ein epost å høre om du kan få forumet tilsendt.. Det er uten reklame.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå