fUuGeL Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei.. Har store planer om å handle meg nytt skjermkort.. Hjernen min er nesten fastlåst på Saphire X800XT PE.. Ser ut som et veldig bra kort! Det jeg lurer på er om det er dumt å kjøpe dette kortet nå så nerme nyttår? Kommer vel stadig noe nytt over nyåret? Og så har jeg hørt rykter om et veldig bra R500 på vei.. Kommer det i AGP? Verdt å vente? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tja... Hva skal du bruke skjermkortet til (spill, os)? Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Skal kunne spille de nyeste spillene i bra oppløsning og kvalitet i noen år fremover.. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 etter nyttår vil nok de fleste skjermkortene bli billigere ja Så det kan jo være greit å kjøpe x800xt brikke etter nyttår så kanskje du sparer litt på det... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Slik som webshoppene ser ut om dagene så får du nok ikke X800XT PE før -etter- nyttår uansett. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det jeg lurer på er om det er dumt å kjøpe dette kortet nå så nerme nyttår? Kommer vel stadig noe nytt over nyåret? Slik vil det alltid være. Om et halvt år kommer nok X800XT PE til å være rimeligere enn det er i dag og du ville kunne fått et enda bedre kort for samme sum eller mindre. Men slik er det med hardware. Hvis du vil ha mest mulig ytelse for pengene så kjøper du ikke det beste men det som ligger litt under både i pris og ytelse. Lenke til kommentar
hds Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Og så har jeg hørt rykter om et veldig bra R500 på vei.. Kommer det i AGP? Verdt å vente? Ja lurer jeg og på, noen som vet noe om hva nvidia kommer med litt ute på nyåret og? Hadde vært kjekt hvis noen hadde noe info å dele med seg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 har ikke gørt om noen ny nVidia brikke. har lest at de har "gitt" litt opp på "vi vil ha det beste skjermkortet" fighten med ati. men de kommer nok med et konge kort i 2k5 de også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå