Gå til innhold

Nytt skjermkort.. Snart nyttår!

fUuGeL

Anbefalte innlegg

Hei.. Har store planer om å handle meg nytt skjermkort.. Hjernen min er nesten fastlåst på Saphire X800XT PE.. Ser ut som et veldig bra kort! :)

Det jeg lurer på er om det er dumt å kjøpe dette kortet nå så nerme nyttår? Kommer vel stadig noe nytt over nyåret? Og så har jeg hørt rykter om et veldig bra R500 på vei.. Kommer det i AGP? Verdt å vente?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg lurer på er om det er dumt å kjøpe dette kortet nå så nerme nyttår? Kommer vel stadig noe nytt over nyåret?

Slik vil det alltid være. Om et halvt år kommer nok X800XT PE til å være rimeligere enn det er i dag og du ville kunne fått et enda bedre kort for samme sum eller mindre. Men slik er det med hardware. Hvis du vil ha mest mulig ytelse for pengene så kjøper du ikke det beste men det som ligger litt under både i pris og ytelse.

Lenke til kommentar
Og så har jeg hørt rykter om et veldig bra R500 på vei.. Kommer det i AGP? Verdt å vente?

Ja lurer jeg og på, noen som vet noe om hva nvidia kommer med litt ute på nyåret og? Hadde vært kjekt hvis noen hadde noe info å dele med seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...