Gå til innhold

Hvilket tastatur synes du er det stiligste?


Anbefalte innlegg

Jeg leste en test på ign.com:

 

Along these lines, the keyboard and MediaPad will disconnect after a few hours of use. You have to repair them with the hub if they are asleep. This requires pushing "connect" buttons on the components, pressing "connect" on the hub, and entering the generated passcodes. I have gotten used to it, but it is not as immediate as just plopping down and typing.

 

Dette virker da veldig irriterende, å måtte logge på med passord for dinovo og så med passord for maskinen hver gang du har vært borte fra maskinen ei stund. Eller hva sier dere som har dette settet?

Jeg pleier å starte maskinen min med "space", men det funker vel ikke med DiNovo?

 

Ble litt skeptisk nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg leste en test på ign.com:

 

Along these lines, the keyboard and MediaPad will disconnect after a few hours of use. You have to repair them with the hub if they are asleep. This requires pushing "connect" buttons on the components, pressing "connect" on the hub, and entering the generated passcodes. I have gotten used to it, but it is not as immediate as just plopping down and typing.

 

Dette virker da veldig irriterende, å måtte logge på med passord for dinovo og så med passord for maskinen hver gang du har vært borte fra maskinen ei stund. Eller hva sier dere som har dette settet?

Jeg pleier å starte maskinen min med "space", men det funker vel ikke med DiNovo?

 

Ble litt skeptisk nå..

Skjer ikke med meg, jeg må bare vente ett sekund eller 2. Og nå funker medie-paden sammen med Winamp også.

 

Og det med løs medie-pad er genialt. Tastaturet tar mindre plass når du ikke trenger hele størrelsen, og medie-padden kan ligge ved sengen min slik at jeg enkelt kan styre musikken derfra.

Lenke til kommentar

Molochtov: Jeg kan bekrefte at det fyren sier i testen er direkte feil. Antagelig noe tull med BT oppsettet hans.

 

Jeg kan også bekrefte at dette tastaturet er definitivt det beste jeg har prøvd, og passer perfekt på fanget. Jeg avkrefter også at MediaPad'en er noe bra. Den har ligget ubrukt i et par måneder nå. For meg er nytteverdien til displayet liten da jeg bruker mobilen til å styre/se winamp med, og det er heller ingen mulighet for å konfigurere det. Kunne vært nyttig hvis vi selv kunne velge hva som skulle bli vist i displayet (kanskje CPU temp? hvor mange nye e-poster? osv). Det at oppløsningen er liten (lite plass til tekst) og ikke bakgrunnsbelyst er også irriterende. Det som irriterer meg mest med mediapaden er allikevel tastene, som av en eller annen merkelig grunn er MINDRE enn tastene på det vanlige tasturet. Tastene er derfor dårlige å bruke til vanlige "num-pad" bruk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tror nok det var det beste knothing! Det er tastatur nr 2 på listen du skal ha tak i, og for å si min mening er det temmelig deilig ja :love: Første dagen jeg fikk det satt jeg bare å fant på unnskyldninger for å skrive på det :p De skal få det inn, om det de sier hos netshop.no stemmer, nå den 12. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5227

Trenger du ikke tastatur nå med det samme vil jeg si det verdt å vente på! :yes:

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...