tinsley Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hallais! Skal kjøpe meg nytt tastatur og er på utkikk etter et med stilig design. Ergonomi, knapper o.s.v. har ikke betydning i det hele tatt. Men det bør være trådløst. Noe i den kategorien jeg kunne tenke meg er dette: Fujitsu-Siemens Wireless Slim Som sagt pris, funksjonalitet, knapper o.s.v. er ikke viktig i det hele tatt. Kun design! Noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 får vel en smule dunk fra dagens luke hos netshop: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d4914&plid=4914 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Min personlige favoritt: Keytronic KT1000. Ikke noe dilldall, bare et knall tastatur. (Nappet vekk windowsknappene jeg). Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Keytronic tastaturene er vel alt annet enn stilige, men de er gode og rene. Dvs. frie for all slags hurtig humbug taster. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Apple Keyboard : http://image.compusa.com/prodimages/52/092...bd29cb222d9.gif Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Nja, de er ikke så brede osv, synes de ser bedre ut enn sånne überfancy multimediagreier. Men nå er vel ikke akkurat jeg en designtype, så jeg setter bruken foran det. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Enig med Citizenx. Det er ikke noe "flyt" over det. Det skal være myke rene linjer. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Er helt overlegent alle andre .D Helt sykt bra til HTPC Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Nå er dere inne på noe, men jeg liker ikke at num-paden er adskilt...Er nok litt mer kresen enn de fleste. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 num paden er adskilt av flere grunner. 1) den styrer du all musikk og et enkelt mulitmediaprogram med 2) den informere deg om hva du spiller, nye mail, hvem som logger på msn etc 3) Det er også en kalkulator 4) Gjør at tastaturet blir mindre og lettere å leke med i liggende stilling +++ hundre grunner til ;D Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Sikkert gode grunner til at det adskilt men det faller fremdeles ikke helt i smak... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Øivind, jeg ble gal av å bruke det tastaturet, hvordan takler du en løs numpad? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Jeg liker Apple sitt standardtastatur - kuttet tett rundt tastene og ikke noe ekstraknapper for funksjoner som man alikevel har tilgjengelig med et par tastetrykk. Har et Logitech-tastatur idag med *teller* 17 ulike knapper i tillegg til standardtastaturet og tror neppe jeg har brukt noen av disse en eneste gang. Neste tastatur blir helt skrapa for ekstrafunksjoner; Qwerty + numerisk og F-taster holder i massevis for meg. Jeg foretrekker dog trådløst siden jeg skyver tastaturet langt til siden hver gang jeg spiller og da blir det litt kluss med ledning. Endret 11. desember 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Øivind, jeg ble gal av å bruke det tastaturet, hvordan takler du en løs numpad? bruker nesten ikke den num padden jeg har dette tastaturet til min HTPC, og i skrivende stind ligger selve tastaturet godt i fanget i min liggende stilling. Kjører forumet i en 110" stort bilde utrolig deilig tastatur og har to stykker av det .D Høy WAF på dette. Sannsynligvis den som har høyest på markedet .D Num padden ligger bare siden av meg på frokostbordet, når jeg leser DN om morran edit: Legger til at dette er da min mening. Men at jeg kjøpte et til av det er et tegn på at jeg er happy Lenke til kommentar
Valent Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 oj oj.. det finnes en sånn i vanlig ikke Bluetooth versjon.. er den like bra tro, ca 700spenn billigere.. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tastaturene fra Apple er jo knalldesign. Du kan kjøpe ett lignende gjennomsiktig tast. hos microplex for 195. Mener å ha sett tastatur i børstet aluminium, eller iallefall med aluminiumsramme, men husker ikke helt hvor. Det var iallefall tøft Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Er helt overlegent alle andre .D Helt sykt bra til HTPC Sier meg enig på det Øivind Endret 11. desember 2004 av highlander- Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg er enig med Øivind. Det var da også ganske billig, 1699,-. Gå for DiNovo! Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 logitech ultrax var d en som sa ja. helt enig. digg tastatur, skulle bare vært litt mindre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå