tørrfisk Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Er det noen som vet om noen gode flyspill utenom IL-2 og Combat flight simulator? Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du har jo lock on.... Super realistisk moderne luftkrig. Men det er så komplisert at normale folk som ikke har gått på krigshøgskulen for å bli jagerfly pilot ikke klarer å spille det skikkelig og få noe ut av spillet... Klarer du å fighte i det spillet så kan du rett og slett bare sette deg inn i eit ekte jagerfly :!: Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 noen andre lignende spill? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Falcon 4.0, men det er minst like avansert som Lock on, følger jo med en 500siders manual!!!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Du har jo lock on.... Super realistisk moderne luftkrig.Men det er så komplisert at normale folk som ikke har gått på krigshøgskulen for å bli jagerfly pilot ikke klarer å spille det skikkelig og få noe ut av spillet... Klarer du å fighte i det spillet så kan du rett og slett bare sette deg inn i eit ekte jagerfly :!: tull... jeg fikk iallefall en utrolig følelse av mestring da jeg klarte å ta av og lande igjen bare tenk når du klarer alt det andre?! (det går med litt trening...jeg mener, hvis folk gidder å "trene" på CS...da kan man trene på LOMAC ) Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Du har jo lock on.... Super realistisk moderne luftkrig.Men det er så komplisert at normale folk som ikke har gått på krigshøgskulen for å bli jagerfly pilot ikke klarer å spille det skikkelig og få noe ut av spillet... Klarer du å fighte i det spillet så kan du rett og slett bare sette deg inn i eit ekte jagerfly :!: tull... jeg fikk iallefall en utrolig følelse av mestring da jeg klarte å ta av og lande igjen bare tenk når du klarer alt det andre?! (det går med litt trening...jeg mener, hvis folk gidder å "trene" på CS...da kan man trene på LOMAC ) Godt å høre ! :!: Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Pacific Fighters er jo et meg et bra spill. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Crimson Skies er passe bra. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 I BF 42 flyr du jo ganske mye. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 I BF 42 flyr du jo ganske mye. Veldig urealistisk flyging da. Men morsomt er det jo. Spiller en del Crimson Skies for tiden, spiller også IL-2 og har egentlig Lock On, men det er for høye maskinkrav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå