audhage Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei Så det tilbudet Komplett.no har på en http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301412&cks=SWO PSU! Tenkte denne som andre-PSU i mitt "stacker" kabinett! Noen som vet om den er bra? Hva med støy? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Fortron/Source er definitivt en av de beste PSU-produsentene du får for tiden. De leverer ofte langt mer enn de egentlig skal, er ganske stille og har et anonymt utseende. Jeg vurderer å bestille et par slike selv. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Fortron/Source er definitivt en av de beste PSU-produsentene du får for tiden. De leverer ofte langt mer enn de egentlig skal, er ganske stille og har et anonymt utseende. Jeg vurderer å bestille et par slike selv. En av de beste? Tja, jeg ville ikke kjøp den der for alt i verden. Bruker heller litt ekstra penger for skikkelig kvalitet (og litt mere watt). Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hva i helvete? Har du ingen som helst peiling? F/S er regnet som en av markedets beste casual / server-PSU-produsenter, grunnet stabiliteten, støyløsheten og det at den leverer langt bedre enn hva den egentlig burde. Jeg foreslår at du holder kjeft hvis du ikke er 100% sikker på et tema. Nå gjør du deg selv bare til en idiot. Denne koster vel vanligvis 5 - 600,-, og er vel verdt det. Endret 11. desember 2004 av Loeve Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Morgen FSP er helt ok. Bra psu til prisen,helt klart. Men jeg hadde nok gått for en 400W hvis jeg først skulle hatt meg en ny psu. Loeve: Veldig til språkbruk på deg,morgengretten ? /jan Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) ser ut som min 10% blir å selskap med en annen 10% ? Forumet er ganske demokratisk, men det er regler i et demokrati også les reglene, og håp på at det ikke er en moderator som har dårlig humør i dag... Endret 11. desember 2004 av zandro Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Noen som hvet noe om støy nivået på denne psuen, tenker på å kjøpe den siden den var så sinnsykt billi Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Her er det et par stykker som bør ta seg en bolle og roe seg ned. Påstår en at F/S (eller hvilket som helst produkt) er dårlig får en i det minste begrunne det. Det fremmer ikke akkurat nivået på tråden å svare frekt tilbake (den var til deg Loeve). Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Greit nok, da er dette min formelle beklagelse. Som dere sikkert ser, så ble posten besvart midt på natta, og jeg har en tendens til å være gretten da. Det som provoserte meg var atter et tilfelle på folk som ikke ser lenger enn watt, decibel, HK eller mhz, og dømmer alt fullstendig etter prisen. Føler dere at tonen min var noe nedlatende, så beklager jeg det. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det var dumt av meg og si at F/S er av dårlig kvalitet, det var ikke det jeg ville si. Det bare ble sånn By the way Loeve, 09:15 er ikke midt på natta Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Skal ha den i illeg til min MIST 350w! Hvor mye mer bråker F/S? Noen som vet? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 legg merke til at det der IKKE er modellen med 120mm viften. den koster litt mer og er den modellen som MIST og AOPEN sine er basert på. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 men billig som pokker uansett. kjøpte akkuratt en slik og gb ram. julegave til meg selv. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Men hvor mye mer enn MIST 350w bråker den? Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ingen som hvet noe om støynivået? Unnskylder at jeg maser, men tilbudet gjelder bare denne helga... Mas litt for mye enn for lite når man kan spare 50% Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Fattern har en sånn i pcen sin og jeg kan såvidt høre den sammen med en stillegående cpu vifte og en Seagate Barracuda. Så den er ganske stille ja. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Den er kjøpt Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Tar og bytter ut chieftec 360W med denne i serveren. Satse på mindre støy. Neste prosjekt er å støydempe hardisk, og ikke minst skaffe de resterne delene Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Er det noen som har et konkret dB nivå på denne? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Har montert den hjemme nå, men kan ikke si noe om den da jeg ikke har skjemkort Det var også litt dumt at det ikke fulgte med strømkabel. Det pleier jo å stå en "OBS. Strømkabel følger ikke med" eller lignende! *furt* Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå