Howiey Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ja, nå har Brann skaffet landslagskapteinen... Drit kult... http://www.skbrann.org/nyheter?nID=859 Bra det endelig er en spille som takker nei til RBK!!! Lenke til kommentar
Winters Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Bra, han har dog ikke overbevist så mye i den forrige sesong for bærumingene Endret 15. desember 2004 av Winters Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jaja... vi Bergenesere får vel se "Ja takk"... Er jo ikke så mange som kommer frivillig ^^ "Byen é Bergen og laget é Brann - Heia Brann! Brann! Bra'a'aaeaaann!!!" Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ja, nå har Brann skaffet landslagskapteinen... Drit kult... http://www.skbrann.org/nyheter?nID=859 Bra det endelig er en spille som takker nei til RBK!!! Seriøst? Hvorfor gidder han det egentlig? Men uansett.. Glad på Branns vegne jeg Kommer jo faktisk fra Bergen så... Lenke til kommentar
Beining Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Nei!!! Som stabæk suporter synes jeg dette er jævlig, men da får vi no penger til noen nye spillere! Så kanskje ikke så dumt, serlig siden vi fikk så mye penger for Martin! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Nei!!!Som stabæk suporter synes jeg dette er jævlig, men da får vi no penger til noen nye spillere! Så kanskje ikke så dumt, serlig siden vi fikk så mye penger for Martin! Kommer ikke til å gå no bedre med stabek nå som de har solgt han, kan bli vanskelig å komme opp i tippeligaen igjen. Neida, de greier sikkert å komme seg opp igjen i løpet av neste sesong. Ellers synes jeg det er bra at martin ikke gikk til RBK (er RBK fan ja ). Passer ikke på RBK's midtbane. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Seriøst? Hvorfor gidder han det egentlig? Fordi brann hadde en fantastisk sluttsesong og er et lag under utvikling. Er få andre lag som er i samme utviklingsfase. Brann har en av, hvis ikje det, beste spissparet i norge og vi får beholdt Soma har vi et kongeforsvar! Midtbanen våres er også en av Norges beste. Neste sesong tror jeg det kommer til å bli bra. Og det tror jeg Martin Andresen tror også. Lenke til kommentar
FM Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Midtbanen våres er også en av Norges beste. Nå er spørsmålet hvem som må ut av Paul Sharner og Helge Haugen. I tillegg vil nok Charlie Miller nærmest kreve fast plass. Brann har, med andre ord, et aldri så lite luksusproblem nå! Jeg håper Mjelde velger Martin og Helge sentralt. Helge fordi han er kanskje tippeligaens mestarbeidende midtbanespiller som river og sliter i alt han kommer over. Og Martin er jo landslagskaptein, det sier sitt. Gleder meg til sesongen begynner igjen nå ja. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) heia RBK Ja, nå har Brann skaffet landslagskapteinen... Det spørs nok hvor lenge han får tillit som landslagskaptein etter en svak høstsesong og en vinter med skader... Endret 2. februar 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Martin Andresen trenger nok en stigande formkurve igjen ja, men det er eg sikker på vil komme. Vil dog ikkje akkurat sei at Brann har et luksusproblem på midten. Haugen og Scharner (staving?) oser jo ikkje akkurat kvalitet. Må være såpass objektiv. Haugen har gode defensive kvaliteter, men offensivt er ikkje det samme spruten over han. Og det er forøvrig et anna lag som hadde et enda bedre lag i utvikling i fjorsesongen, nemlig enga. Eg er ikkje enga-supporter, men en kan likevel ikkje styre unna det dei presterte i forrige sesong. Men at Brann og Enga blir to spennande lag å følge med på neste år er det ingen tvil om *håpe på et jevnt og fint tippeligaår* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå