Asbjørn² Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg er på jakt etter noen bra bakhøyttalere som passer i en Nissan 200sx. De må kunne drives direkte av spiller uten ekstra effektforsterker. Originalhøyttalerene er laget av Clarion, og tåler effekt på 8w 4ohm. Legger ved et bilde med målene på høyttaleren: Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 sjekk dynabel.no der har de mye bra til en billig penge. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Svar etter mindre enn ett minutt, ikke dårlig! Takk! Skal se om jeg finner noe der. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Fant ingen på Dynabel som passer. Jeg fant disse hos Bilradiospesialisten. De tåler 225W, er det mulig å drive disse med en spiller som leverer foreksempel 4x40W? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det går nok helt fint å drive de med kun en cd-spiller ja. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Det går nok helt fint å drive de med kun en cd-spiller ja. Ok, flott Noen som har testet høyttalere fra Lightning Audio? Spiller de bra? Lenke til kommentar
glufsa1 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 lightning audio har mye bra de...det er nok mer enn bra nok...er ikke så altfor dyre heller...lykke til Lenke til kommentar
trra Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Flyttet til : Bil og motor -> Stereo Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 lightning audio har mye bra de...det er nok mer enn bra nok...er ikke så altfor dyre heller...lykke til Ok, de spiller nok endel bedre enn originalhøyttalerene iallefall Takk for svar! Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 4*6 e jo ikke den mest brukte størrelsen da. Men infinity har nån i den størrelsen, å har mere trua på dem enn ligthning audio. (subjectivt) Ja eg vet denne linken e fra usa, men finn nån som selger infinity her i norge å mas på dem til dem går med på hente nån sånne til deg:p Lenke til kommentar
SpkStrp Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) lurer på om det ikke er samme høyttalerne i sunnyen også gitt.. men funka bra nok de Skal du ha god lyd må du ha noe større enn det der uansett tror jeg (les sub) Endret 13. desember 2004 av SpkStrp Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 lurer på om det ikke er samme høyttalerne i sunnyen også gitt.. men funka bra nok de Skal du ha god lyd må du ha noe større enn det der uansett tror jeg (les sub) Høyttalerene byttes hovedsaklig for å få klarere og mer detaljert lyd, ikke bare for å spille høyt. Sub kjøpes kansje som en oppgradering senere. Defus: Takk, jeg skal se litt på Infinity. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 bare fint å være til hjelp Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Skal du ha sub vill ejeg absolutt satsa på et ok frontsett og latt høla bak være som de er for å slippe lyden inn i kupeen, evt montert to egnede 8" som spiller i free air i det tross alt knøttlille bagasjerommet i SX'en, evt bygd/støpt kasseer under dem Resultat: bedre og mer lyd Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Skal du ha sub vill ejeg absolutt satsa på et ok frontsett og latt høla bak være som de er for å slippe lyden inn i kupeen, evt montert to egnede 8" som spiller i free air i det tross alt knøttlille bagasjerommet i SX'en, evt bygd/støpt kasseer under dem Resultat: bedre og mer lyd Å la høyttalerhullene bak være åpne har ingen innvirkningå på lyden fra suben, de sitter inne bak interiørdekselene. Men hvis jeg fjerner hattehylla går det nok greit Lenke til kommentar
SpkStrp Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 men om du uansett skal ha sub, så kan det hende du kan spare deg for å skifte ut de der høytalerne.. men.. its up to you Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå