_Ferrari_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Når jeg starter en lydsamtale over MSN på min bærbare maskin, går det et halvt minutt, så henger hele maskina seg. Ingenting fungerer. Eneste jeg kan gjøre er å skru den rett av. Noen som vet hva som skjer? Noe med internettlinja? Laptopen? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 BUMP! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Bruk noe annet, ventrilo f.eks. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 VT koster penger da men Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 VT koster penger da men Det er helt gratis. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Takk for tipset.. Men hvis jeg vil bruke MSN da? Jeg vil liksom løse problemet.... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kjører du Beta versjonen eller 6.2?? Selv har jeg gått over til Skype, bedre og renere lyd. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Takk for tipset.. Men hvis jeg vil bruke MSN da? Jeg vil liksom løse problemet.... Det kan jo hende at lydsamtale greiene krever mer ressurser av PC'en din enn den kan klare Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 VT koster penger da men Det er helt gratis. ikke server Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Sjekk CPU'en eller den om rammen blir brukt opp eller no, rart du ikke får no annet signal.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) VT koster penger da men Det er helt gratis. ikke server Jo. Mend et som er problemet er at mange ikke har bra nok linje. Så da koster det penger å leie en VT server. Men det skal gå greit å sette opp en VT server på egen PC hvis det bare er 2 stk på den. EDIT: Så er det mange servere som er åpne for alle også Endret 12. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 VT koster penger da men Det er helt gratis. ikke server Jo. Mend et som er problemet er at mange ikke har bra nok linje. Så da koster det penger å leie en VT server. Men det skal gå greit å sette opp en VT server på egen PC hvis det bare er 2 stk på den. EDIT: Så er det mange servere som er åpne for alle også Begge har rett her, PRO-versjonen koster, mens Public-utgaven er helt gratis.. At kvaliteten på lyd over MSN blir dårlig er et ganske kjent fenomen mener nå jeg.. har aldri fått bra lyd over MSN. Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Tilbake til topic... Gå til kontrollpanelet, lydinstillinger/enheter (sounds and audio devices) -> audio, playback -> advanced -> performance -> hardware acceleration. Prøv å sette den på forskjellige nivåer og test. Hvis dette hjelper, oppdater lyddriverne, directx eller evt. skaff deg et nytt lydkort (ja, det kan være vanskelig når du har laptop). Hvis dette IKKE hjelper, sjekk IRQ-instillingene i BIOS dersom det er mulig, prøv å gi lydkontrolleren en dedikert IRQ. Dersom nettkort og lydkort er på samme IRQ, vil jeg tippe at det er det som er problemet. Endret 13. desember 2004 av Demolish Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Nå kan jeg ikke akkurat si at jeg skjønte så mye av den siste posten... Men det med "hardware acceleration" skjønte jeg! Jeg skal teste i morgen eller på onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå