audhage Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei Har tittet litt på noen strømforsyninger! Og har sett en ULTRA-X! Det jeg synes så så greit ut på denne PSU'en var hvordan kablene er festet! (se bilde) Er det en god løsning? Er det noen andre merker som har samme løsning? Takker for svar! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Har sett sånne før. Da slenger ikke alle unødvendige kabler frem og tilbake i kabinettet så jeg regner med at det er en god løsning Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Takker for raskt svar Fur! (du er alltid trofast ) Men med god løsning mente jeg om det skadet for effektivitet eller noe? Uansett, noen som vet m det er en bra PSU? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) OCZ har nettopp lansert en serie med samme løsningen, men jeg tror ikke disse er kommet til butikkhyllene enda. Endret 11. desember 2004 av Rikky Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Så bra! Vet du noe om pris på de Rikky? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 etter denne siden vil en OCZ 520W koste $171 http://www.auphanonline.com/articles/view....article_id=1472 kanskje litt drøy pris Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Det er jo helt sjukt jo! Jaja, den koster jo ikke så mye mere enn den jeg nevnte da! . Og med OCZ får du jo det beste av det beste da! Men OCZ'en har jo fortsatt den store vanlige "kabelpølsen" bak da! Det var litt dumt! Men takk for raske svar! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) EDIT: Leste feil Endret 11. desember 2004 av destroyy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå