Gå til innhold

billigste surround forsterker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet ikke jeg åssen kvaliteten er på disse, men dyre var de ikke :) . Hvis de ikke er gode taper du nesten ingenting. Jeg vil tipe de fleste suround recievere med 5 kanaler driver disse høytalerne lett.

http://www.mamut.com/dynabel/subdet341.htm inkl. Forsterker + sub 2598,- 3298,- inkl. DVD spiller

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...xplanation_text 1995,- Forsterker 5 høyt. sub dvd 1995,-

Ikke la deg lure av sma høytalere og "lite" watt.

Lenke til kommentar
Denon

Ville gått for denne UTEN TVIL!!! Mye bedre, 200 kr dyrere, men en MYE bedre investering.

Pris: kr 2 698,00 / Stk.

sånn ca 1.600,- dyrere det.. :cry:

Husk at den også er 1600 ganger bedre. :)

Men det er litt for dyrt da.. jeg vil ha det så billig som mulig, så jeg slipper å spare så jææævli lenge :s

Lenke til kommentar
Her er nok den billigste (og dårligste) reciveren du får tak i.

Sett at man har 5 x 20 W + 1 x 80 W surround-anlegg;

Hva er da dårlig med den forsterkeren (Eltax DVD Receiver DR-109)?

Det som er dårlig med den er lydkvalitet og power.For å sette det helt på spissen her,så klarer ikke den reciveren der å drive mer enn et headsett.De wattene som er oppgitt på den reciveren er ikke mye å rope hurra over.Det er jallawatt.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Her er nok den billigste (og dårligste) reciveren du får tak i.

Sett at man har 5 x 20 W + 1 x 80 W surround-anlegg;

Hva er da dårlig med den forsterkeren (Eltax DVD Receiver DR-109)?

Det som er dårlig med den er lydkvalitet og power.For å sette det helt på spissen her,så klarer ikke den reciveren der å drive mer enn et headsett.De wattene som er oppgitt på den reciveren er ikke mye å rope hurra over.Det er jallawatt.

Ja, det er lite watt, derfor er den også liten og billig.

Men hva som man faktisk har et surround-anlegg med utgangseffekt som ikke overstiger hva denne forsterkeren klarer. Da er den vel grei nok?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...