Mads J. Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Lurer på hvilke sangen som gir folk julehumør? Jeg liker sangen med Chris Rea - Driving Home for Christmas, da kommer jeg i skikkelig julehumør Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Led Zeppelin - The song remains the same Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg mista julehumøret i 12-årsalderen. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Har ikke klart å komme i ordentlig julehumør enda. Vet ikke hvorfor egentlig Er ikke snø her engang Blir sjelden i julehumør av musikk. Blir alltid i julehumør av http://www.skifilm.no Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Har ikke klart å komme i ordentlig julehumør enda. Vet ikke hvorfor egentlig Er ikke snø her engang Blir sjelden i julehumør av musikk. Blir alltid i julehumør av http://www.skifilm.no Jeg kommer bare i julehumør når jeg hører den sangen, men så fort jeg går ut av huset er den følelsen borte Finnes ikke snø, is og slafs(punktum) møkka vær.... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tja julehumør og julehumør. Hører Wham - Last Christmas av og til..Men julestemningen kommer ikke før maten er på bordet. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Må vere etelleranna Oslo gospel choir som mudern har sveiva igang, og som surrer i bakgrunnen eller...even worse: Wenche Myhre - Jeg så mamma kysse nissen jeg *gåsehud* Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Nye Romances gir meg litt kosefølelse da Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 John Lennon med "So this is Christmas" pleier å fikse biffen.. Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Timiny Cricket's "When you wish upon a star" (Disney's Christmas) Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Led Zeppelin - The song remains the same Konge låt, men julehumør? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Noe med bjeller i. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Anathema - One last goodbye. Pretenders - 2000 miles (Christmas time) Synes ofte jula er en litt tung tid Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Led Zeppelin - The song remains the same Konge låt, men julehumør? Ja det er sikkert litt spesielt Det har seg sånn at første gang vi spilte og hørte den plata ordentlig var det på en juledag vi satt en gjeng på rommet mitt. (mange år siden, vi var vel i 15 års alderen) Derfor asossierer jeg den ( og egentlig hele albumet) med juledag og mandariner så det er blitt et rituale å spille den på en av juledagene hvert år. Men den hører altså kun til på juledager (aldri i forkant av jul) ellers har ikke jeg heller noe videre forhold til jul lenger. Mest glad når det er over Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 John Lennon - So This Is Christmas (War Is Over) gjør det for meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå