Goliath Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hellu Jeg har hele samlingen til U2 og ville ha en såkalt backup på maskinen, tilfelde noe skulle skje med samlingen. Nå har jeg egentlig arkivert CD samlingen i hylla og bruker å høre på backup'en på PCen. Jeg skulle høre på noen sanger ista og fikk denne meldingen: http://drmlicense.one.microsoft.com/pdrm/e...&embedded=false ..noen som vil fortelle meg hvorfor jeg fikk denne meldingen og hvordan jeg kan fjerne den? *Dårlig emnefelt rettet* Endret 11. desember 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kanskje prøve å laste ned lisensen... Aldri sett dette før :S Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 tjaa...andre alternativer? Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Gjør heller cdene om til mp3 enn windows media filer, da slipper du det tullet med lisens. Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du må trykke på download license. Holder å gjøre det én gang. Om du ikke ønkser dette må du rippe CDene til MP3-format! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Du må rippe cdene! ikke bare kopiere filene ifra cden. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Bruk mp3 eller ogg, ikke wma. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Eller hvis du vil ha en backup som er 100% så bruker du FLAC. Det er en losselss comprimering, dvs. at kvaliteten ikke reduseres. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 I tillegg til å rette emnefeltet til noe mer beskrivende flyttes posten til Programvare--Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå