Gå til innhold

Fremtiden for spill!


cheeplix

Anbefalte innlegg

En absolutt genial spådom om spill i 2006/2007:

 

Tja.. Ser for meg at EA kommer til spy ut grafiske nesten perfekte spill som totalt mangler sjarm og historie. NFS:U 4 får alle fjortisene til å hyle av fryd.

 

Doom 4 kommer, med en mer detaljert svart skjerm enn noe annet spill kan vise til. Dette takket være den nyutviklete DarkEnigne som takler flere nyanser av svart enn noen annen spillmotor ever.

 

HL 3 kommer. Kopisperren er så enorm at fåtall av de som kjøper det klarer å få aktivert i løpet av det første året det er markedet. CD-Key er på 3 A4-sider, og Steam krever at spillet må aktiveres på nytt for hvert kapittel.

 

Final Fantasy 23 kommer. Med en lolita-erotisk undertone svinser små søte asiatiske pixeldamer rundt skjermen. Grafikken og detalje på personene spillet får Valgjerd til å gå i taket å forby spillet.

 

Novalogic fortsetter å spy detaljerte 3dshootere. Flotte miljøer og realitiske oppdrag. Men AI suger fortsatt balle. Bush invaderer Afrika etter å ha spillt litt for mye, og tror at alle terrorister er dumme fordi de er det i spillet hans.

:lol:

 

Tråden her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry3241377

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... dette sklir vel rett inn i Guinness Rekordbok som tidenes lengste gullkorn?

 

Gullkorn vil jeg påstå er en artig, frekk kommentar med en litt ironisk tone? Morsomt skrevet, men er det virkelig et gullkorn når det er på flere avsnitt? Og hvis dette likevel er et gullkorn, hvor langt og morsomt er egentlig et gullnek da? :hmm:

Lenke til kommentar

Tenk deg anonsene etter at Doom 4 kommer ut da. (Jeg tør ikke og spille det lengre har kommet til Delta men hodet mitt orker ikke mer :p ) . Dagsrevyen: 3 unge 15 åringer ble funnet død på gulvet på sitt eget rom etter og ha spilt Doom4, det spillet som er så godt som virkelig når det gjelder det grafiske. Tok knekken på guttene, alle 3 av guttene ble drept av sjokk. :p

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...