pacific_leon Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) kan sees på http://download.memories.no/video/SaltyRain.wmv Laget med et handycam sony dcr-trv22e og premiere pro/after effects storyen: en jente nekter å innse at venninna er borte for alltid, og ønsket om å få henne tilbake er så sterkt at noe rart skjer...... flott om du gir en karakter mod/edit: direkte link. (retningslinjer... grr) mod/edit2: bedre link? Endret 28. desember 2004 av danielR Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Legg inn direkte link til filmen du! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Her er tråden: http://www.norskfilmforum.com/modules.php?...37db1e54717#top Men jeg finner ikke selve filmen Lenke til kommentar
pacific_leon Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 trykk under features på venstre side, på nedlastninger.....musikkvideoer og salty rain, kan være at en må være innlogget der, husker ikke Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Her er link: http://www.norskfilmforum.com/modules.php?...getit&lid=85#dl pacific_leon kan finne dette selv før du spør om kritikk da ? Lenke til kommentar
pacific_leon Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 sorry, er ikke helt stødig med slike "tekniske ting" ang data men takk Lenke til kommentar
pacific_leon Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 kritikk anyone? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Rediger det øvste innlegget. Linken er feil, -- det er ein «komprimert» visningslink -- ikkje den ekte. De vil finne ut at han ikkje fungerer.. Dårleg jobba DanielR ;) Du bør venstreklikke på linken og trykke «copy link location» og lime inn DEN, for at linken skal vere rett... -- Lastar forøvrig SaltyRain ned no - så får me sjå om han fortener kritikk ;] Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Vel, fyrst og fremst så synest eg ikkje «filmen» passar som musikkvideo i det heile. Musikken <-> historien passar ikkje saman slik dei skal når ein lagar musikkvideo. Det var ein del fin tracking (antek dykk har brukt steadyprogrammer - som alle utanom meg ser ut til å bruke for tida ) - videoen i seg sjølv var grei nok. Men musikk/bilde kræsjer så ekstremt for meg at det ikkje blir nokon god musikkvideo. Musikken krever raskare klipping, - meir dynamikk og endring i biletet enn kva det er no. Var uklart kva som skjedde i starten, - eg forsto det - men det var litt «knotete». -- Eigentleg ikkje så gale, som eg har sagt -- men fungerer nok ikkje som musikkvideo for den sangen der, anna enn tekst og historie heng litt saman, -- men det er ikkje nok! Lenke til kommentar
danielR Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Rediger det øvste innlegget. Linken er feil, -- det er ein «komprimert» visningslink -- ikkjeden ekte. De vil finne ut at han ikkje fungerer.. Dårleg jobba DanielR ;) Ah, beklager. Nå funker det vel bedre. Lenke til kommentar
pacific_leon Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Ok Velmot, takk for feedback. Sannheten er at kameraten min har endel versjoner av salty rain og den versjonen eg lagde videoen til var mer.. hva kan man si..emosjonell og rolig, men han syntes sangen var utdatert, og derfor lagde han en ny versjon. så er enig i at tittel og tekst passer mere til videoen enn hva selve lydsporet gjør, men da igjen hvem sier at en tekno låt alltid skal ha en flash`ene og hurtig video? totaltiden på innspillingen av videoen tok vel ca 2 timer og klippinga ca 1 time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå