quick- Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Gaming problem. Jeg har etter lang tid blitt plaget av "lagg" i mus og tastatur mens jeg spiller forskjellige spill. I dette tilfellet gjelder det når jeg har Ventrilo ( www.ventrilo.com ) oppe. Da jeg er midt i en game og mye skjer... det vil si lav fps.. begynner det å lagge på tastatur og mus. Laggen er hakkete på en måte.. Det skjer spesielt når jeg spiller f.eks Counter Strike. Jeg har sjekka på ventrilo.com. Der står det "Q: Mouse Sensitivity problems using Logitech Mouseware drivers. This is a Logitech problem and you might be able to solve by downloading and installing the Mouseware Advanced utility". Jeg har Logitech MX300 og innstallert logitech mouseware. Jeg kjører så den patchen som skal fikse opp i dette problemet, men til ingen nytte. Jeg har også prøvd å ikke ha noen som helst driver til mus. Funket heller ikke. Min data: -Windows XP professional - Nylig formatert. ASUS A7V333 - hovedkort - ATX - KT333 - RAID AMD Athlon XP 2100+ / 1.73 GHz Creative SB Live! Player 5.1 Lydkort PCI DDR-DIMM PC2100 512MB DDR CL2.5 Minne 184-P x2 TerraTec Geforce FX Mystify 5800 AGP, 128MBå - Nyeste driver fra nvidia. Logitech MX300 Så lurte på om noen av dere har dette problemet eller har hatt det? Eller kjenner til noen som har det? Håper folk tar seg til å lese problemet og løse det :!: På forhånd takk. -quick Edit: Jeg har også den nyeste driveren fra Mouseware og den patchen som finnes for dette. __________________ Visit #MILFhunter @ Quakenet - quick Endret 10. desember 2004 av quick- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå