preskatv Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hei hei. Har tenkt til å bytte den I.C.E vifte på min SN85G4V2 . Noen som har noen anbefalinger på en veldig stille vifte? Pris spiller ingen rolle, så lenge det er innenfor rimlighetens grenser da:) En ting til, det er 80X80 vifte jeg skal kjøpe meg ikke sant? Tenkte på denne Endret 11. desember 2004 av preskatv Lenke til kommentar
XENiTiS Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ja, i utgangspunktet skal du ha en 80x80mm vifte, men jeg vil heller anbefale deg å gå for en ekstern løsning med en 120x120mm vifte og et 80->120mm vifteadapter. Hvis du likevel vil ha en 80x80mm vifte, så kan jeg anbefale denne. Selv bruker jeg denne viften med adapter. Den er knapt hørbar, men kjøler så godt at ingen av temperaturene i Shuttle-boksen min overstiger 50 grader, uansett hvor mye jeg overklokker og stresstester. Har også fjernet chipsetviften, uten at det har bydd på problemer. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Oki, tusen takk. Desverre så har jeg allerede bestilt en "Sharkoon vifte low noise 15-27dB", prøver den først. Skal gå til innkjøp for en 12cm nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå