ahpadt Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 FEIL! Fant ikke vare. HJEEEELP! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Er det liksom Komplett.no som er "fasiten" da?forklar den litt nærmere. Det var da svært Hvem har nevnt fasit ? Jeg skrev hva den kostet der og hva forskjellen ble ,verken mer eller mindre , skjønner ikke at enkelte må lage et poeng av alt For ordens skyld koster den 995.- hos Netshop også . Endret 10. desember 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) 954 kr på mShop så her er det bare løp og kjøp. Store penger og spare Endret 10. desember 2004 av Chevelle Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Lite godt tilbud ja.. Ikke som skjermen fra i går! Synes den prisen sku ned i 795,- kroner ellerno jeg.. Et REALT tilbud! Men men... Lenke til kommentar
defzx Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 954 kr på mShop så her er det bare løp og kjøp. Stor penger og spare haha, skal liksomm butikken ikke tjene en dritt på å selge den da? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 here we go!!!! GOGOGOGO Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tror mange her ikke er helt klar over hvor liten fortjeneste webshopene har på produktene de selger. Dere vil ikke finne noe til halv pris fra en seriøs webshop. Uansett, Darh Kjells 1. lov innen datakjøp slår til igjen. Innen en uke etter at jeg kjøper en datakomponent (akkurat den der harddisken), kommer komponenten på tilbud. Dette skjer HVER eneste gang. Kanskje jeg skal varsle hw.no neste gang jeg skal kjøpe noe, slik at dere vet det kommer et bra tilbud uken etter Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kan vel ikke akkurat si meg helt overbevist om tilbudet, hadde egentlig bestemt meg for å bestille første store og rimelige disken jeg kom over nå, men dette tilbudet fikk egentlig motsatt virkning, tror heller jeg venter på ett bedre tilbud, kommer forhåpentligvis en harddisk til i kalenderen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dette er etter min erfaring og mening den beste harddisken på markedet Har 5 stykker av den og kjempe fornøyd. Tar av meg hatten for de diska. uansett hadde jeg bestilt en til hadde det ikke vært for at samboern fant en regning i postkassa i dag før jeg kom hjem Synd jeg er så lett påvirkelig når det kommer til tilbud på hardware. Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 uansett hadde jeg bestilt en til hadde det ikke vært for at samboern fant en regning i postkassa i dag før jeg kom hjem Skaff deg ny samboer, da vel. Ser du halvparten så søt ut som på bilde burde ikke det være noe problem. Den nisselua gjør deg ekstra sexy Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 fristende men har egentlig lyst på en 300Gb med 16Mb cache Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 det var ikke så billig vel? har heller ikke flere ledige s-ata porter man sparer frakten da, iforhold til å bestillt på den billigste plassen på nett Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ser du halvparten så søt ut som på bilde burde ikke det være noe problem. Den nisselua gjør deg ekstra sexy Bwahaha. oyvind = Øyvind :!: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) uansett hadde jeg bestilt en til hadde det ikke vært for at samboern fant en regning i postkassa i dag før jeg kom hjem Synd jeg er så lett påvirkelig når det kommer til tilbud på hardware. Du Øivind, jeg så et tilbud på harddisker på Komplett. Bare 6000 for 3TB. men har egentlig lyst på en 300Gb med 16Mb cache Håper du ikke hinter til Maxtor sin Diamondmax-serie, fordi den er mildt sagt på jordet. Min er på vei i posten tilbake til netshop. Endret 10. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
meeg Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 haha, skal liksomm butikken ikke tjene en dritt på å selge den da? Nei, de trenger ikke det. De kan godt gå i 0,- eller tape noen kroner på et 1 dags tilbud. Det tar de fort igjen på + i boka og mange nye kunder. Lenke til kommentar
loggon Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 merklig Tilbud den ventes først inn på lager 17 des. kan det vær en feil ? Og alle vet kjøper man en HD så leter man etter noe i samme slengen(ihvertfall Jeg). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ser du halvparten så søt ut som på bilde burde ikke det være noe problem. Den nisselua gjør deg ekstra sexy Bwahaha. oyvind = Øyvind :!: noen forstår ikke humor når de ser det forøvrig.. greit nok tilbud.. ikke så mye man kan kutte på ett så billig produkt uansett... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Skal bli spennende å se hva PCutstyr GJØR med dette tilbudet. Linken funker ikke, disken har ikke den prisen på webshoppen dems og den er ANTATT på lager 16. desember. _ johanf - som IKKE har gode erfaringer med PCutstyr Lenke til kommentar
UAM Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det var ikke mye til tilbud. Er det egentlig meningen at butikkene skal tjene direkte på kalenderen, er ikke dette en flott anledning til promotering samtidig spre litt juleglede. Gi så det svir!! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 "Fant ikke vare" Er den utsolgt allerede?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå