Bautastein Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Er det så lurt å lade batteriene omtrent tre ganger så lenge som nødvendig? Nå er det jo godt mulig batterier har blitt kraftig forbedret siden den gang, men den gamle telefonen min, en C45, led kraftig av at jeg lada den hele natta når den først ble lada. Det er først og fremst pga at det er mest praktisk at jeg lader den om natta. Den første ladingen en gjør, derimot, er viktig at har riktig ladelengde. Jeg har hatt mobilen i over 7 måneder nå, men batteriet er ikke blitt noe dårligere. De er sikkert blitt bedre enn de gamle batteriene som feks på min gamle 3310 som til slutt bare kunne stå på 10 min av gangen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Du har en tekno mamma? Min mamma har mer en nok å drive med en siemens c10d swing, rimi 97. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvorfor ikke kjøpe en mer billig ikke like bra telefon. T610/30 eller C65 eller noe sånt. Litt synd hvis hun mister den eller noe sånt... Ikke gidder og lære seg og bruke den Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Du har en tekno mamma? Hun driver mye med data(Auto CAD osv.) på jobb. Så har hun hatt både pc og Mac... Tror egentlig at K700i er perfekt jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå