Steelz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: ikke viktig -WAP:Ja -Kalkulator: Ja -JAVA:Ja -Email klient: Kanskje det -Spill: definitivt ikke viktig Form: Samma det -Vekt: Ikke tung! -Antenne: intergrert -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge -Touchscreen: ikke viktig Pris: Jeg har mellom 0 og 1500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): ja, hvilket passer til forbruket? Diverse: -Merke: Har kun brukt Nokia før, men er åpen for andre merker. -Kamera: Ja -Videokamera: ikke viktig -Symbian: ikke viktig -Triband: Ja -Infrarød port: Ja -Bluetooth:Ja -Minne: Kjekt å ha plass, men det er ikke så viktig. -Minnekort?: ikke viktig -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: nei -Radio: Ja -3g(UMTS): nei -Wlan: nei -Batterilevetid: viktig (laaaaaaaaaaang) -Primærbruksområder: Ringe, klokke, dato, kalender og SMS Tenker litt K700i, hva tror dere? (*Takker Remerser for mal* ) Endret 11. desember 2004 av Apple Ståle Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 K700i er vel perfekt egnet til hennes bruk. Kanskje Siemens S65 kunne vært et annet alternativ, men den har vel ikke Radio ? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Til den prisen får du vel ikke noe særlig annet enn SE T610/T630 med de fleste av funksjonene? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 K700i er et godt valg. Men den koster litt over 1500 da. Eller K500i. Ville valgt K700i. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 K700i er et godt valg. Men den koster litt over 1500 da. Eller K500i. Ville valgt K700i. Enig i det ja :!: Lenke til kommentar
Algron Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 k700i koster jo ikke over 1500,- med abonnement! Får den for 999,- Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Til den prisen får du vel ikke noe særlig annet enn SE T610/T630 med de fleste av funksjonene? Det er jo MED abonnementsbinding da Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Mamma kjøpte seg nettopp 6230 og hun ble kjempefornøyd! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nå må dere tenke på at hun trengte laaang batteri levetid.. det har vel ikke K700i ?.. Men, k700i er fortsatt et godt valg. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Nå må dere tenke på at hun trengte laaang batteri levetid.. det har vel ikke K700i ?.. Men, k700i er fortsatt et godt valg. Hvor lang snakker vi da? Hun har en Nokia 3310 nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 K700 er oppgitt til å ha en standbytid på opptil 300 timer, men hvordan dette er i praksis vet jeg ikke. Men det er vel naturlig å tro at en 3310 kan brukes lengre uten å lades opp. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Men det er vel naturlig å tro at en 3310 kan brukes lengre uten å lades opp. Det varierer, har man hatt en 3310 leeenge, så vil batteriet bli dårlig. En tante hadde inntil nylig en 3310, den måtte lades ofte fordi batteriet var gammelt osv. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Men det er vel naturlig å tro at en 3310 kan brukes lengre uten å lades opp. Det varierer, har man hatt en 3310 leeenge, så vil batteriet bli dårlig. En tante hadde inntil nylig en 3310, den måtte lades ofte fordi batteriet var gammelt osv. Min 3510(1 år) kan brukes i nesten en uke uten lading (ved lite bruk det da) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Vet ikke om 6230 er en veldig bra mammatelefon Du må aldri finne på å kjøpe en Siemens M60! Mamma har en sånn en, og den er sinnsykt elendig!! 6230 kan funke, men bare hvis man ikke behandler den like dårlig som kompisen min.. Skjermen blir ødelagt ganske enkelt, men den høres veldig godt gjennom vesker, jakker o.s.v.. M60 derimot må er vanskelig å høre hvis man har den i veska.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Vet ikke om 6230 er en veldig bra mammatelefon Du må aldri finne på å kjøpe en Siemens M60! Mamma har en sånn en, og den er sinnsykt elendig!! 6230 kan funke, men bare hvis man ikke behandler den like dårlig som kompisen min.. Skjermen blir ødelagt ganske enkelt, men den høres veldig godt gjennom vesker, jakker o.s.v.. M60 derimot må er vanskelig å høre hvis man har den i veska.. Hey, Hippie. Hvis du snakker om Vår mamma, har hun Siemens c60, ikke m60. Vet ikke om 6230 er en god mammatelefon, jeg heller... Det kommer jo også an på moren det er snakk om da. Den tåler ikke å falle noe sårlig i bakken, litt dugg på skjermen, så bulker plasten på dekselet seg og skjermen blir litt snål. 3510i er en veldig grei telefon for de som bare skal ringe og sende meldinger. Har fargeskjerm, men litt middels oppløsning. Har 3510 selv(ikke 3510i) og den fungerer utmerket til å sende meldinger med og å ringe med. God nokiakvalitet på samtalene og store fine taster. Skjermen ser kanskje litt liten ut, men du verden hvor stor den virker etter hvert. Skulle gjerne bytta den ut med en mer funksjonell, dog. Den har mye minne til meldinger og slikt. Kan lagre ca 200 meldinger i masse forskjellige mapper og slikt. Den tar også grafikk- og lydmms. Har ikke prøvd det, men det skal gå. Kalenderen er kjekk og grei, menyene er helt supre! Mangler to-do-list, men man kan bruke kalenderen som en slags erstatning. Spillene er fine, men litt synd at man ikke kan bestille nye. Vet at skjermen ikke har farger, men den er veldig bra. Tror den er den beste svart-hvitskjermen på markedet. Har hatt min i to år i morgen og er superfornøyd. Du får det du betaler for og mere til. Ønsker meg ny en, men tror det blir en stund til jeg får... PS: Hvis dere lurer, ja, hippie-erlend er broren min. Vi er tvillinger faktisk. Hvis dere tror at jeg ikke er hippie har dere nesten riktig. Hører på hippiemusikk og litt tyngre saker, men går ikke i veldig hippie-lkær ellerr røyker hasj eller noe. Marijuana er det vel de røyker. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Går på kne for den moralprekenen der gitt Vet jo om flere mødre som har hatt 3510i, og den har funka greit den Men her er jo et av kravene kamera Spørs jo hvor mentalt gammel moren din er hvor bra mobil hun trenger T630 kunne jo vært noe i nødfall, men ikke no særlig mammamobil Er moren din sånn i 30-årene kunne den jo passet.. K700 er da absolutt ikke en mammamobil! Hvis ikke moren din er veldig teknisk begavet da K700 kan være ganske vanskelig Endret 23. desember 2004 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) mora til en i klassen har 3510i, hun er fornøyd etter alt jeg vet.. mamma har en 3100 som hun er godt fornøyd med... Endret 23. desember 2004 av C4mpi Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Min k700i overlever ca 3-4 dager med aktiv bruk. Lader da en hel natt. En prosedyre som fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Er det så lurt å lade batteriene omtrent tre ganger så lenge som nødvendig? Nå er det jo godt mulig batterier har blitt kraftig forbedret siden den gang, men den gamle telefonen min, en C45, led kraftig av at jeg lada den hele natta når den først ble lada. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Spørs jo hvor mentalt gammel moren din er Jaha, hadde det vært noe problem hadde vel jeg opplyst om det... Tanta mi har K700i nå, de kan jo lære sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå