Πεισιθάνατος Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Favorittbandet mitt er Nightwish, så... Nightwish -> Oceanborn Men disse er også genialt bra (i tilfeldig rekkefølge): Children Of Bodom -> Follow The Reaper Sirenia -> An Elixir For Existence Agathodaimon -> Serpent's Embrace Unleashed -> Where No Life Dwells Dimmu Borgir -> Death Cult Armageddon Dimmu Borgir -> Enthrone Darkness Triumphant Orphanage -> Driven In Flames -> Colony Queens Of The Stone Age -> Songs For The Deaf Nightwish -> Wishmaster Nightwish -> Once Imbalance -> Burial Of Consciousness Bare for å nevne noen få... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ænima over Lateralus. Undertow over begge. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ænima over Lateralus. Undertow over begge. Tullebukk. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Pøh. Lateralus spiser Ænima som apertif til frokost. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jaja.... synes egentlig alle 3 er veldig gode... og det er vedlig jevnt.. Ænima har bare en edge Lenke til kommentar
gmp Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 In Flames tar av med disse låtene: Only for the weak Free fall Dial 595 Cloud Connected og så klart mange andre Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 gmp: Her er det vel snakk om beste album og da må du bestemme deg for hvilke album du liker best og ikke nevne sanger fra 3 forskjellige. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Manowar - Fighting the World/Battle Hymns Pantera - Cowboys from Hell Metallica - Master of Puppets/Ride the Lightning Endret 15. februar 2005 av SkinnyT Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Immortal - At The Heart of Winter Ulver - Bergtatt Metallica - Kill'em all, Ride the Lightning, Master of Puppets Borknagar - The Olden Domain Dimmu Borgir - Stormblåst Cannibal Corpse - Vile, Tomb of the Mutilated Death - Individual Thought Patterns Atheist - Unquestionable Presence, Piece of Time Iron Maiden - Powerslave, Piece of Mind Black Sabbath - Black Sabbath, Paranoid, Master of Reality Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Pøh.Lateralus spiser Ænima som apertif til frokost. Sant skal være sant, hadde mest sansen for Lateralus først, men lateralus er mer musikalsk på en måte. Du kan jo se de siste sangene. Ænima har en fin miks igjennom helle platen med lyrikk og musikk, mens lateralus har en stor overvekt med kun spilling. Syns Tool er litt mer "tale" band. Endret 15. februar 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Rammstein - Reise,ReiseMetallica - Load Nightwish - Once Man har ikke lest hele tråden Morsomt å se at noen andre enn meg faktisk liker Load. Skammer meg nesten over å like den noen ganger, ettersom "alle" andre mener den suger. Men den har en del fengende riff med sakte tromming, som jeg liker godt. On topic: Mine favorittalbum er vel vanskelig å si. Metallicas album bytter på rankinga hele tida, men The Black Album vil alltid være et av de beste, tror jeg. Ellers liker jeg Reckoning Night av Sonata Arctica, men jeg har ikke hørt flere album enn det og Silence. Megadeth - Youthanasia er også bra, selv om jeg ikke har hørt alle låtene. Kjøpte meg Countdown to Extinction i god tro, men jeg ble egentlig litt skuffa over hvor mange middels-låter det var mellom de gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå