Sovietpig Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 pantera - cowboys from hell er nok ganske langt oppe ja Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Må si de to jeg hører mest på for tiden er: Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk Opeth - Deliverance Fantastiske mesterverk... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Opeth - Deliverance Fantastisk mesterverk... Nemlig. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tool - Lateralus med i hvert fall to og førti mokkasinlengder. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 -Master of Puppets -...And Justice for All -Brave New World Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Master Of Puppets er den definitive nummer 1 for min del. etterfulgt av Dream Theater - Images And Words og Opeth - Deliverance. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Slipknot - Vol.3: The subliminal versesDream theater - train of thought Helt enig! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vis jeg ska velge et er jeg veldig glad i Megadeth - Rust in peace Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Opeth- Deliverance Opeth- Blackwater park In Flames- Lunar Strain & Subterranean Amon Amarth- Versus the world Decapitaded- Winds of Cration. Red Harvest-Internal Punishment Programs Det er disse jeg kategoriserer som de beste metal platene gjennom tidene. ( Nå iallefall , meningene skiftes ut ganske fort ) Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 har masse album jeg å som jeg liker her er noen av dem: Vreid-Kraft Ajattara-Tyhjyys Arch Enemy-Dead Eyes See No Future SONATA ARTICA - Reckoning Night Hammerfall-One Crimson Night Amon Amarth-Fate Of Norns osv. har så mange Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Eller syns jeg det er rart at ingen har nevnt Slayer - Reign In Blood Det finnes uendelig mange metal-sjangere, så topicen er uansett umulig å avgjøre, men ingen slår Reign In Blood når det gjelder ekte Trash Metal. Tvilsomt om det finnes noe bedre for øra hvis du trenger å få ut litt aggresjon. Slayer - Reign in Blood er så og si det beste Trash metal albumet som har blitt gitt ut, men syntes også at Hell Awaits, South of Heaven og Seasons in the Abyss er med blandt det beste av Slayer/Trash Metal. Altså, fra 1985 til 1990 var den beste perioden for Slayer. Noen som er enige? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Syns faktisk at God Hates Us All er like bra som Reign In Blood Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Symphony X sin skive 'The Oddyssey' er jo fantastisk bra. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Syns faktisk at God Hates Us All er like bra som Reign In Blood Jeg liker ikke God Hates Us All i det hele tatt, jeg... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Metallica - Master of Puppets Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Metallica - Master of Puppets Gromt album. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Symphony X sin skive 'The Oddyssey' er jo fantastisk bra. Så enig, så enig! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Dire Straits/Mark Knopfler - Brothers in arms Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Dire Straits/Mark Knopfler - Brothers in arms Det er et bra album ja, men jeg vil vel ikke akkurat kalle det for metal Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Tool - Undertow står høyest her for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå