DjSlayer Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Metallica - Master of Puppets Megadeth - Countdown to extintion Judas Priest - British steel Manowar - Battle Hymns Ozzy Osbourne - Ultimate sin Pantera - Cowboys from hell - D.J. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Slipknot - Vol.3: The subliminal verses Dream theater - train of thought Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tool - Lateralus med i hvert fall to og førti mokkasinlengder. Andre metalplater i min samling som får hederlig omtale er ; Isis - Panopticon My Dying Bride - Words of Darkness, Words of Light Seigmen - Total Tool - Ænima A Perfect Circle - Mer de Noms (kan vel diskuteres hvor metal denne er, men skitt au..) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Enkelt: Children of Bodom - Follow The Reaper Tidenes ultimate metalalbum. Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Dream Theater - Scenes From a Memory Metallica - ...And justice for all Pantera - Reinventing Hell The best of Pantera Iron Maiden - Rock In Rio Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ettersom Cynic "Focus" har blitt remastra, så poster jeg ett par anmeldelser. MetalReview The Dutch Progressive Rock Page Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ettersom Cynic "Focus" har blitt remastraVisste jeg ikke, må vel sjekkes ut! The Chasm - Deathcult For Eternity: The Trimuph er den beste plata noensinne. Punktum. Å poste reviews var en god ide: Metal-Archives (Hmf, fant bare den.) Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Metallica-kill em all Metallica-Ride the lighting Metallica-Master of puppets Metallica-...And justice for all Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Greit å være fanboy, men det må da finnes andre band enn Metallica og? Vil påstå at de finnes bedre metalskiver enn f.eks "Kill 'em all". PS: Master of Puppets ER faktisk på min topp10-liste over beste metalskiver. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 The Chasm - Deathcult For Eternity: The Trimuph er den beste plata noensinne. Punktum. Hørte deler av "I'm the Hateful Raven" og "This Spiritual Profanity" uten vokal, virker lovende så jeg slengte den med på bestillingen fra Relapse (sikkert verdt 72 kroner). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Greit å være fanboy, men det må da finnes andre band enn Metallica og? han må få lov å syntes at det er de beste skivene selv om ikek du gjør det da Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Korn - Korn Husker når jeg hørte det for første gang år tilbake, var så uberkonge da Lenke til kommentar
ML Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ozzy osbourne - blizzard of ozz ozzy osbourne - diary of a madman black sabbath - black sabbath yngwie malmsteen - eclipse iron maiden - killers Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har hørt veldig lite forskjellige metal-band, nesten bare metallica (ennå), så jeg må si Metallica - Black album er det beste. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Greit å være fanboy, men det må da finnes andre band enn Metallica og? han må få lov å syntes at det er de beste skivene selv om ikek du gjør det da Jo jo, men når en er fan så blir en fort "blendet" av "fanheten" sin... Eg har fks. veeldig lyst å poste absolutt alt av SOAD Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 hhe, men han må fortsatt få lov å poste de cd'ene han vil da Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hhe, men han må fortsatt få lov å poste de cd'ene han vil da Jo seffølglig, men må tåle at folk kommenterer også. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Enkelt: Children of Bodom - Follow The Reaper Tidenes ultimate metalalbum. Elsker det albumet, har alle av dem utenom dvd'en som jeg skal bestille så snart jeg har penger, gleder meg noe grasalt til det nye albumet deres kommer på våren Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Pantera - greatest hits er jo en heavy cd Lenke til kommentar
Hazardous Harry Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Uten Tvil: 1. Dream Theater: Images and Words 2. Nightwish: Century Child 3. Iron Maiden: Brave New World 4. Elvenking: Wyrd 5. Iron Maiden: Dance of Death og Dream Theater: Metropolis Pt 2: Scenes From a Memory Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå