endrebjo Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Rammstein - Herzeleid (hvis Rammstein kan kalles Metal) På en måte... Industriell elektronica/metal Mener det er mer tung rock enn metal. Jeg forbinder metal med litt lysere fingerspill (i tillegg til masse andre gitargreier og trommer og bass og....), mens Rammstein er mer korte jamme-akkorder med en god del elektronisk musikk i tillegg. Lenke til kommentar
ML Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 det er vel vanskelig å si det beste metal album, får det er mange album som har sin egen skjarm. blant mine favoritter er Yngwie malmsteen - Eclipse Ozzy Osbourne - blizzard of ozz og diary of a madman har også litt sans for noen iron maiden album, for.eks. killers!! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Pantera - Cowboys From Hell Sepultura - Chaos A.D. Pantera - The great southern trendkill ...er ihvertfall 3 av mine favoritter! mvh Pantera Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Immortal - At the Heart of Winter Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Immortal - At the Heart of Winter En som er enig jo. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 noen bra album The kovenant - Animatronic In Flames - Clayman Soilwork - Figure Number Five Nightwish - Wishmaster Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia Rammstein - Reise Reise Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Enslavement of Beauty - Megalomania Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Immortal - At the Heart of Winter En som er enig jo. Det albumet er bare helt konge! Aldri hørt tøffere black metal ''sound''. Sånn skikkerlig rå og god lyd. Det albumet slo pusten ut av meg når jeg hørte det! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 jeg vil påstå at rammstein går under metal! heavy riff og "bråkete" vokaler er det mye av, og dette kjennetegner jo metal! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 My Dying Bride - The angel and the dark river. Når jeg er gira : Anthrax - Among the living (Ahh...ungdomsminner, min første konsert ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 jepp, lumsk ække dumt! men tristania har også noen bra album! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det står mellom Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son, The Number Of The Beast eller Somewhere In Time. Andre gode album: Iron Maiden - Dance Of Death Iron Maiden - Powerslave Iron Maiden - The X Factor Rammstein - Reise, Reise Metallica - Ride The Lightning Metallica - Master Of Puppets Guns N' Roses - Apetite For Destruction Psycho Motel - State Of Mind Iced Earth - Burnt Offerings Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Det står mellom Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son, The Number Of The Beast eller Somewhere In Time. Andre gode album: Iron Maiden - Dance Of Death Iron Maiden - Powerslave Iron Maiden - The X Factor Rammstein - Reise, Reise enig! Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Tror jeg må si Dark Tranquillity - The Mind's I Endret 15. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 har ikke hørt om den engang jeg Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Children Of Bodom - Follow The Reaper Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Megadeth - Rust In Peace Slayer - Raining Blood Sepultura - Chaos A.D. gidder ikke å nevne fler. blir alt for mange Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 jeg vil påstå at rammstein går under metal! heavy riff og "bråkete" vokaler er det mye av, og dette kjennetegner jo metal! Ergo kan vi også trekke slutningen at Tom Waits lager metal-musikk? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er jo veldig mye Nigthwish, men Alice Cooper - Brutal Planet er jo knall bra Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ALT for vanskelig å bare velge en plate Helloween - Keeper Of The Seven Keys part 1 og 2 Helloween - Pink Bubbles Go Ape Sonata Arctica - Silence Megadeth - Countdown To Extincion Dark Tranquillity - Damage Done denne listen vakler, men holder mest stand til dags dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå