andesam Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 The black album fra metallica er veldig bra. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 haha, det som var så idiotisk med myrkskog konserten i drammen var at det stod " familie konsert" og "det selges saft og vafler" på løpesedlene :!: Lenke til kommentar
simeik Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Rammstein - Reise,ReiseMetallica - Load Nightwish - Once Metallica spiller jo som et voldtatt-danseband på load jo, møkka skive. Det er min mening, Trenger ikke kommentere Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tool - Ænima Tool - Lateralus Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 RATM - bullet in the head De har ingen album som heter det, men en sang. Det du mener er antagtligvis de selvtitulerte debuten deres som også har den sangen. Har du et klistermerke på framsida av cden din? Står der i såfall. Har nemlig vore i diskusjon sjøl om dette, og då hadde eg samme meining som du har no, men eg måtte gi meg. Men men..uansett..første cden det er snakk om ja. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Rammstein - Reise,ReiseMetallica - Load Nightwish - Once Metallica spiller jo som et voldtatt-danseband på load jo, møkka skive. Det er min mening, Trenger ikke kommentere Trenger ikke, men det er lov. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk Finn en dårlig sang der.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 RATM - bullet in the head De har ingen album som heter det, men en sang. Det du mener er antagtligvis de selvtitulerte debuten deres som også har den sangen. Har du et klistermerke på framsida av cden din? Står der i såfall. Har nemlig vore i diskusjon sjøl om dette, og då hadde eg samme meining som du har no, men eg måtte gi meg. Men men..uansett..første cden det er snakk om ja. Eg er 100% sikker på dette. Grunnen til at det er et klistermerke på er sikkert for å si at denne albumet inneholder hit'n Bullet In The Head. Det er kover med en munken på sant? det er albumet. Men det har en singel-release av bullet in the head, men det er ikke et album. Og nei eg har ikke et klister på min nei... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Meshuggah - Nothing Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 nah! det værste MÅ værra Myrkskog! det er extrem musikk!!!!trukke dem synger i det hele tatt! bare bjeffing hvertfall det det høres ut som! prøv å hør på Agiel du Deeds Rendered Upon The Flesh er en grom sang. anbefales å laste ned, husker ikke navnet på albumet. OT: Children of Bodom - Follow The Reaper Metallica - Master of Puppets Arch Enemy - Black Earth er mange flere jeg liker Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Eg er 100% sikker på dette. Grunnen til at det er et klistermerke på er sikkert for å si at denne albumet inneholder hit'n Bullet In The Head. Det er kover med en munken på sant? det er albumet. Men det har en singel-release av bullet in the head, men det er ikke et album. Og nei eg har ikke et klister på min nei... Har ikkje klistermerke eg heller på min cd, men har sett fleire med, og der står det svart på kvitt...eller svart på grått ellerno.. uansett munk-cden -> in flames Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 on topic : Må nesten si at jeg syntes det er Immortal - At the heart of winter. Har altid vært fasinert av Immortal med sine råe riff og en av de desidert råeste vokalene som finnes. Mange album som ligger tett opp mot dette. Men det er et album jeg har likt så lenge jeg har likt metal omtrent. Takk! Er det noen som klarer å kombinere hard metal med melodiøse riff er det Immortal. Nydelig album! Sammen med Damned In Black og da, men det blir mere hard black metal. Eller syns jeg det er rart at ingen har nevnt Slayer - Reign In Blood Det finnes uendelig mange metal-sjangere, så topicen er uansett umulig å avgjøre, men ingen slår Reign In Blood når det gjelder ekte Trash Metal. Tvilsomt om det finnes noe bedre for øra hvis du trenger å få ut litt aggresjon. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 In Flames - Whoracle Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 husker tida jeg likte techno jeg den død da jeg hørte edward the great! takker og bukker for den fatter! you saved me! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Satyricon - Nemesis Divina Immortal - At The Heart Of Winter Tool - Ænema Ikke på noen måte rangert slik.. Men de tre skiller seg ut i platesamlinga mi. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Katatonia - Brave Murder Day Katatonia - Last Fair Deal Gone Down Katatonia - Tonight's Decision Novembre - Novembrine Waltz Agalloch - The Mantle Solefald - In Harmonia Universali Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 In Flames - Reroute To Remain Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Meshuggah - Nothing Yay! La meg kysse deg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Iron Maiden - Brave New World Iron Maiden - 7th son of the 7th son Rammstein - Herzeleid (hvis Rammstein kan kalles Metal) Lenke til kommentar
simeik Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Rammstein - Herzeleid (hvis Rammstein kan kalles Metal) På en måte... Industriell elektronica/metal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå