Juleniss1 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Vil si "Ásmegin - Hin Vordende Sod & Sø" er et en del bedre album innen den sjangeren, litt hardere men. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 var mange bra forslag her ja! har foresten kommet på et album til! Iron Maiden - Edward the Great! alle de beste til Maiden på ei skive!! det må jo værra best!!! men samle album tells vell ikke helt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) ACDC - Back in Black Edit: Ikke akuratt "metal", men den har så mange slagere at jeg må nevne den. Endret 12. desember 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 "Metal"? Uansett, Tool - Lateralus og Tool - Aenima. ---- [Omvendt metaltroll] Hard Dance Mania Vol. 3 [/Omvendt metaltroll] De er toppers, tørr å slenge på Undertow der også. A lot of anger in that one. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 In Flames - Whoracle RATM - bullet in the head Motorpsycho - Demon box (kanskje) Pantera - Cowboys from hell noken av dei beste eg kom på iallefall i mine auger.. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Dj Bobo - Greatest hits Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg står fast bestemt på Metallica og Iron Maiden. Selvom musikken dems kan variere veldig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 hehe, men når du hører en Iron Maiden låt så veit du at det er Iron Maiden!!! stemme til Bruce Dickinson er veldig lett gjenkjenlig! Lenke til kommentar
pian Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Men nå er det jo ikke bare Bruce som har vært vokalist i Iron Maiden. Dream Theater - Metropolis 2000! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Metallica - Master of Puppets Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Men nå er det jo ikke bare Bruce som har vært vokalist i Iron Maiden. hehe nei, men på 32 av 34(eller noe sånt) album har det vært han er hyppig maiden fan, men liker ikke cd'en eller sangene som kom ut før bruce sin tid! Endret 11. desember 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Meshuggah - Nothing Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 In Flames - The Jester Race og Clayman Metallica - Master of Puppets og den svarteste satanmetallen (litt synd de egentlig ikke er satanister ) må jo være Marduk med hit'er som "Jesus Christ Sodomized" og "Fistfucking God's Planet" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 nah! det værste MÅ værra Myrkskog! det er extrem musikk!!!! trukke dem synger i det hele tatt! bare bjeffing hvertfall det det høres ut som! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 RATM - bullet in the head De har ingen album som heter det, men en sang. Det du mener er antagtligvis de selvtitulerte debuten deres som også har den sangen. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 nah! det værste MÅ værra Myrkskog! det er extrem musikk!!!!trukke dem synger i det hele tatt! bare bjeffing hvertfall det det høres ut som! Myrkskog er jo geniale, skulle vært på Myrkskog konsert i Drammen for ikke så lenge siden. Men kom meg aldri dit buh =// Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Metallica spiller jo som et voldtatt-danseband på load jo, møkka skive. Nei!! Det er jo den beste til Metallica! Første CD'en jeg fikk. Men: Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon Rammstein - Herzeleid Nightwish - Century Child Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Immortal - Damned in Black Immortal - Pure Holocaust Immortal - Sons of the Northern Darkness Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Load er ikke Metallica på sitt beste nei, men likevel bra.. uansett Metallica - Ride The Lightning (inneholder mange herlige sanger.. Creeping Death er helt syk spør du meg) Rammstein - Sehnsucht (Tysk hard metal.. å så deilig) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 nah! det værste MÅ værra Myrkskog! det er extrem musikk!!!!trukke dem synger i det hele tatt! bare bjeffing hvertfall det det høres ut som! Prøv Blodtjern dere. Enkelt den grimmeste-grantre-black metallen noen gang innspillt. (De har albummet gratis til nedlasting på hjemmesiden deres, så det bør ikke være et problem at jeg deler denne sangen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå