Deadringer Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hvilke er det beste "Metal" album noen sinne??? jeg personlig står mellom enten Rammstein - Reise Reise eller noen Iron Maiden cd'er. disse er Brave New World, Dance of Death og Rock in Rio. Seventh Son of the Seventh son er også konge da! Lenke til kommentar
eught Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Iced Earth - Something Wicked This Way Comes. Kvalitetsmetal med både geniale melodier og en ubeskrivelig bra vokal. Endret 10. desember 2004 av eught Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 noen av mine favoritter: - children of bodom - hatebreeder - dream theater - train of thought - in flames - whoracle Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 kom på "Old Mans Child - The Pagan Prosperity" også!!! det er seriøst kongelig black metal!!!! System of a Down sine "System of a Down" og "toxicity" er også sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Sepultura - Roots og Chaos A.D er fete metalskiver. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) For meg så er det uten tvil disse to skivene. Dream Theater - Metropolis part 2 : Scenes from a memory Ayreon - The Human Equation Men skulle jeg ramset opp de som fortjener nominasjoner så hadde lista blitt lang. [Edit] hold på å glemme mester verket til Arjen (Ayreon) også da, at det går ann. hehe Endret 10. desember 2004 av Zimon Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Best er ofte et teit begrep. Men eg synes følgende plater er en av de beste.. Metallica - Master of Puppets Dream Theater - Metropolis pt2 System of a Down - Steal This Album! In Flames - Colony Slipknot - Vol. 3: The Subliminal Verses Tool - Aenima Jorn - Out To Every Nation Arch Enemy - Anthems of Rebbellion Nightwish - Century Child Endret 10. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Cynic "Focus". Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hmmmm....vanskelig. Det finnes så mye bra Gammel-metal: Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath Nyere metall: Dimmu Borgir - Godless Savage Garden Lumsk - Aasmund Fregdegjevar Finntroll - Trollhammaren Klarte ikke å velge bare en Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) "Metal"? Uansett, Tool - Lateralus og Tool - Aenima. ---- [Omvendt metaltroll] Hard Dance Mania Vol. 3 [/Omvendt metaltroll] Endret 10. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) ja, lumsk skiva er tøff! :!: ja, metal! alt over heavy rock, til den grusomste satanrocken som existerer! Endret 10. desember 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Lumsk er bra, liker spesielt bra låten "ormin lange" fra plata "Asmund Fragdegjevar" Gode saker ja. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 ja, lumsk skiva er tøff! :!: ja, metal! alt over heavy rock, til den grusomste satanrocken som existerer! hmm, værste satan rocken. Det må vell være gorgoroth, men det er da vell ikke det værste ? Finnes jo noe som knekker hardere på hodet en det. bla Pig Destroyer. on topic : Må nesten si at jeg syntes det er Immortal - At the heart of winter. Har altid vært fasinert av Immortal med sine råe riff og en av de desidert råeste vokalene som finnes. Mange album som ligger tett opp mot dette. Men det er et album jeg har likt så lenge jeg har likt metal omtrent. Lenke til kommentar
simeik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Rammstein - Reise,Reise Metallica - Load Nightwish - Once Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) *leste feil* Endret 10. desember 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hva får deg til å tro at jeg snakker om deg, eller noen andre i denne tråden? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Rammstein - Reise,ReiseMetallica - Load Nightwish - Once Metallica spiller jo som et voldtatt-danseband på load jo, møkka skive. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 vel du gjorde jo det da altså, trådstarter. tør ikke å si hva tidenes beste er. Men et virkelig flott album er Moonsorrow - Kivenkantaja Lenke til kommentar
moray Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 "metal", ja. Sitter i hvert fall og nyter "Lumsk - Åsmund Fregdegjævar" nuh.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Genialt album det der ja. Spesiellt "I trollhender", "skip under lide" og "ormin lange" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå