TarjeER Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg sier EN, og kunne ikke tenkt meg noe annet. Har ikke hamster, men marsvin, og det irriterer meg når folk spør om de får se på den? Det er da et dyr! ? Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Å si "Et hamster" er et forferdelig utyske som har infiltrert seg i det norske språk, på lik linje med skrivefeilene "hvem skjermkort," "jeg liker å Metallica," og "la oss koke den i mikro bølge ovnen"! Sivilisasjonen går under! Vi er fortapt!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 er det ikke forskjell på "et" og "ett" lengre? jeg mener ett hamster = "1 hamster", noe som er mer vanlig bruk av ordet hamster... og derfor det vi tror vi sier... Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) "Hvor mange brød vil du ha? Jeg vil ha ett brød" "Hva ville du helst spist; et brød eller en sau? Jeg ville helst spist et brød" [ironi] Men hei, hvorfor kan vi ikke begynne å si "ett hammstr," for det er jo mye kulere! [/ironi] Endret 22. desember 2004 av The Guardian Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Et hamster. woops Endret 22. desember 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Et/1 hamster. :!: Lenke til kommentar
Leon Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 jeg sier en hamster. Ferdig med det. Tror aldri jeg har hørt noen si et hamster heller. Men, noe jeg serriøst lurer på. Sier folk her et eller en design? Lenke til kommentar
ratata Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ein... et høyrest ikkje riktig ut i det heile Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Denne diskusjonen vil aldri ende! 50% mener en, mens 50% mener et. Kan noen lage en poll ut av dette? Noen som har mulighet til å gjøre det? Ville vært veldig morro! :!: Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg sier en hamster. Ferdig med det. Tror aldri jeg har hørt noen si et hamster heller. Men, noe jeg serriøst lurer på. Sier folk her et eller en design? Et design Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen som har mulighet til å gjøre det? Send en pm til en moderator. B|Real pleier å smelle opp et par poller... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg sier en hamster. Ferdig med det. Tror aldri jeg har hørt noen si et hamster heller. Men, noe jeg serriøst lurer på. Sier folk her et eller en design? Et design Jeg er helt ekstremt enig. Og har alltid sagt/skrevet et design. Men, både lærebøkene mine (mediedesign 2.0 osv) sier en design. Det samme gjør lærerne mine. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg sier en hamster. Ferdig med det. Tror aldri jeg har hørt noen si et hamster heller. Men, noe jeg serriøst lurer på. Sier folk her et eller en design? Et design Jeg er helt ekstremt enig. Og har alltid sagt/skrevet et design. Men, både lærebøkene mine (mediedesign 2.0 osv) sier en design. Det samme gjør lærerne mine. en design? høres helt corny ut.. ET! Lenke til kommentar
Leon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Indeed. Akkurat på samme måte som at et dverghamster høres helt corny ut, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå