janfredrik Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det er ikke riktig. Punktum. Men man kan si: "Det var et fint hamster" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Det er ikke riktig. Punktum. Enig med deg i at det ikke er riktig å si et, men jeg kunne aldri finne på å se noe annet enn et. Og jeg har heller aldri hørt noen andre si noe annet en et. Det høres helt absurd ut å si en. Endret 12. desember 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Jeg mener det er en hamster... og det bekrefter forresten ordboken min. Skurrer utrolig mye i mine ører når man bruker feil kjønnsform på ord slik som mange her har gjort... blir så kraftig irritert av det. Det er åpenbart mange som kunne trengt å følge bedre med på skolen. Endret 12. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det er ikke riktig. Punktum. Men man kan si: "Det var et fint hamster" Hva med; Det var en fin hamster? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Alle dere som sier "et hamster", hvor i Norge bor dere? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Så finner vi ut hvor i norge norskkunskapene er dårligst i samme slengen, tror jeg Endret 12. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Alle dere som sier "et hamster", hvor i Norge bor dere? Trondheim Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg ville sagt EN hamster. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg ville sagt EN hamster. hva om det var "dame" hamster ? Ei hamster? ellers så kaller dere alle hamtere med forskjellige kjønn for hannkjønn ET hamster.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hva om det var "dame" hamster ? Ei hamster? ellers så kaller dere alle hamtere med forskjellige kjønn for hannkjønn Ja? En hund kan jo være tispe, selv om jeg sier at det er en hund. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 En hamster såklart. har en hamster rett attme meg nå. Et hamster :!: Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Alle dere som sier "et hamster", hvor i Norge bor dere? Skien.. Får 6'er på alle norskting.. Diktater osv.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Nei, jeg kan faktisk si begge deler.. Et hamster, en hamster.. hm.. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Hehe... Er så morro at det er så mange med forskjellige meninger her. Jeg vet at en dverghamster er det riktige og det er det som står i ordboken, men det jeg lurte på var bare hvor mange som sa et, eller en? Jeg kommer fra Asker, og de fleste her sier et. Jeg syntes de burde endre en hamster og gjøre det til et Det er flere dyr man kan diskutere om det er en eller et: Et esel og et marsvin Anders Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ok, så oslofolk sier" Et hamster". Så sier de også sjøre, og sjærlighet.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg hamstret. Neida, en hamster er det riktige. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg hamstret. Neida, en hamster er det riktige. Jeg hamsteren ? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg hamsteren ? Han tenkte nok på verbet, ser du. Å hamstre altså. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg hamsteren ? Han tenkte nok på verbet, ser du. Å hamstre altså. Det stemmer, jeg har den humoren i dag. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva med en poll En hamster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå