Patz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Nå har Rema 1000 fått Bic Fluo pennene (Mulig de har hatt det en stund) som de har brukt her. De de har på Rema er ikke penn, men tusj. Testet selv, akkurat samme greiene. Hva tror dere foresten om å fylle "blekket" fra disse over i en vanlig penn? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg vil si at det ikke er så lett, men funker nok om massen er rennende nok! Prøv da vell! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det vil neppe gå. Det kommer ikke ut av pennen hvis du holder den oppned, og med sprøyte blir det for tykt. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Testa nettop, bare skrudde den fra hverandre og inni den var det en "masse" som jeg vare klemte på, så rant det ut. En fiberspisspenn burde vel forresten være perfekt til dette formålet? Skal prøve så snart jeg får tak i en tom penn. Hva mener du forresten med at det blir for tykt med sprøyte? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvis du skulle ha puttet en sprøyte nedi penne sog sugd opp blegkket, så tror jeg blekket blir for tykt. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Kan hende det ja, skal prøve. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Prøv å blanne bittelitt vann i blekket visst det er for tykt... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Rema er ikke så dumt det... kjøper maskeringsteip der, 10 kroner rullen, da blir det billig å modde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå