Kafarsken Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Noen som har et godt tips på gode strategispill. Særlig med krig og gode greier! :smile: Kat1. turn based kat2. Real time. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Kafarsken vent til warcraft 3 kommer,det spillet blir sikkert veldig bra,er det nye spill du tenker på Kjetil Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Da burde du investere deg i Stronghold eller Empire Earth. To meget bra strategispel... =) Lenke til kommentar
iWiN Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 TBS Civ III Etherlords RTS Empire Earth Warcraft III(beta) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Starcraft har uslåelig singleplayer og Warcraft 3 er kongepå MP! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 total annihilation er kjekt blant venner men ikkje på internett :/ warcraft3 er ellers greit Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Viss du ikkje har vert borti Red Alert 2 og utvidelsespakken Yuri`s Revenge,så er jo det også eit alternativ....,det er så mange bra strategispill. Alle har forskjellige favoritter. Last ned noken demoer,eller kjøp eit blad med demo cd`er i,og prøv deg frem! Til og med Cossacks-European War er bra!=) Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Vet om Warcraft, starcraft Red Alert. Synes de er geniale spill. Men jeg er litt lei av denne typen. Jeg er mer ute etter et "dedikert" strategispill der det trengs rå hjernekraft og ikke en rask pekefinger. Husker etter et spill som jeg tror het Panzer general. Men det finnes vel noe nyere enn dette? Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Da bør du investere i Civ 3. Der nytter det ikkje å gå i krig uten grunn. Eller du kan investere i Europa Universalis 2. Meget bra spill,og korrekt historisk. Eller så har du desse Panzer General spilla som du seier,det nyeste er vel Panzer General 3D? Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Gamle klasikkere som Railroad tycoon, Settlers og Sim City er alltid bra. Theme hospital er også morsomt og man kan faktisk skyte rotter derr :wink: så skyting er med. Hvis vi beveger oss litt mer bort fra strategi er Tex Murphy serien en klassiker som alle burde ha! Men Civ 3 er **** meg det beste strategispillet noensinne. Selv med sine små mangler. Gleder meg til expansion pakken Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 det eneste spillet som er verdig tittelen "strategispill" er starcraft, eneste spillet du ikke går lei av og det er balanse i (som ingen andre rts spill har). trenger du starthjelp i det kan jeg nok gi deg noen tips. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Merkelig at ingen har nevnt HOMM4 ! Et av tidenes beste spill. Heroes Of Might & Magic 4 altså, rundebasert strategi-action spill med konge gameplay/grafikk, utrolig bra storyline og times/årevis med gameplay du kan se fram til...! anbefales ! Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 14:47, El_PoLLa skrev:det eneste spillet som er verdig tittelen "strategispill" er starcraft, eneste spillet du ikke går lei av og det er balanse i (som ingen andre rts spill har).trenger du starthjelp i det kan jeg nok gi deg noen tips. Startcraft, er ikke det med marines, zergs osv. Er det snakk om addon eller no. For jeg tror jeg spilte gjennom spillet for noen år siden. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 ja, det er starcraft. singleplayeren er ikke noe forskjellig fra andre singleplayere, den er iallefall kjedelig og enkel. spill multiplayer istedet, du kommer aldri til noe og spille noe annet rts spill etterpå. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 HoMM4 er meget bra, og du har også Total Annihilation som har en ubeskrivelig bra singleplayer del, synes jeg iallfall. StarCraft, WarCraft og Red Alert er også gode spill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 *hoste* Risk Axis and Allies World at War World in Flames *hoste* men det var vel ikke slike spill nei, hmm, jeg vet ikke om så mange geniale for tida...kommer ikke over Flashpoint i krigs genren...C&C generals ser jo lovende ut, så lenge de klarer å holde seg borte fra &¤#¤%& urealistiske units...Forbanna Tesla coils o.s.v....og hvorfor begynne med Mech'er??? Tanks er KONGE.. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 20:17, MrLee skrev:World in Flames Spiller du også dette!!?? Det går veldig lang tid mellom gangene jeg møter folk som i det hele tatt har sett WiF. Ser jo ikke ut til at dataversjonen blir et faktum. Det er jo bare èn fyr som driver og programmerer, og han har attpåtil en jobb ved siden av! Den singleplayer-versjonen som er ute er ikke mye kjekk. Vil ha multiplayer!!! Er jo kjekkest manuelt da, men det tar jo så inni ****** lang tid å rigge det i stand, for ikke snakke om all plassen det tar! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 eh...jeg har luktet på det en sommerferie det var dårlig vær...kom lissom ikke så langt, men det virket immari gøy... :smile: Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 20:29, MrLee skrev:eh...jeg har luktet på det en sommerferie det var dårlig vær...kom lissom ikke så langt, men det virket immari gøy... :smile: Det er det også, men det forutsetter at en setter av veldig mye tid til å forstå reglene skikkelig, og de er det mange av. Å ha "Planes in Flames" og alle de andre tilleggspakkene er også nesten en nødvendighet. Blir fort dyrt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå