Anathema Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tenkte jeg skulle teste det nye skjermkortet mitt litt, og kjørte igang en 3dmark 2001 test.. Fikk bare 15034 med et X800PRO og A64 3500+! er ikke dette latterlig lite ? Bruker nyeste omega drivere og dx9 Lenke til kommentar
all right Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Med ditt skjermkort tror jeg heller du skal satse på 3D Mark 03 eller 05. Jeg har hørt at 3DMark 01 er mer beregnet for litt gamlere skjermkort. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Det at det er beregnet på eldre kort kan være, men du kan fortsatt få bedre score enn det der, verdensrekorden er på over 40K og det er med et x800xt. Jeg med et 9800Pro får rundt 18K så det må nesten være no rart som har skjedd. Edit: Leif :/ Endret 10. desember 2004 av gran3 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Merkelig, skal teste litt med 03, da... Hva burde jeg klare med min hw der da? (for å ha noe å gå etter) Lenke til kommentar
Arne Anka Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 15034p med din dator är alldeles för lågt Jag ligger själv på över 29k med helt oklockad dator Visseligen har jag 3700+ och X800XT-PE Du borde säkert kunna få 25k i alla fall oklockat Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Lastet ned 3dmark 03 får å teste men det fikk jeg ikke installert engang! Når jeg dobberlklikker på ikonet skjer absolutt INGENTING... Merkelig... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 prøv å formatere. du bør uansett gjøre det når du putter inn nye ting (hvis du ikke har gjort det da) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har formatert Noen som har vært borte i noe slikt ? Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ja, er enda borti det også sliter med lav 3dmark2001 score sys ligger i profil Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Eagle' date='15/12/2004 : 22:01'] ja, er enda borti det også sliter med lav 3dmark2001 score sys ligger i profil du har da ikke noe bra system til å få en god score.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Lastet ned 3dmark 03 får å teste men det fikk jeg ikke installert engang! Når jeg dobberlklikker på ikonet skjer absolutt INGENTING... Merkelig... :!: Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 mye får du nå da ? du fikk lagt inn nye chipset drivere hørte jeg ! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 har alt for lav 3dmark score jeg også men jeg har ikke no spes peil på sånt heller så jeg gidder ikke bry meg med det Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 prøv å formatere.du bør uansett gjøre det når du putter inn nye ting (hvis du ikke har gjort det da) hvis man må formatere hver eneste gang man skal legge inn noe, så kan vi ikke ha mer enn 1 program foruten operativ systemet da? Er så dritt lei å høre at man alltid må formatere. Selvfølgelig renser det opp i systemet å gjøre det en gang i mellom, men ikke en gang i uka eller måneden. Hvis du ikke får lagt inn 3DMarks, sjekk at fila har riktig størrelse, kanskje den ikke lastet ned alt? Sånt kan skje. Får å forhøye scoren din, har du optimalisert systemet? Stilt alle skjermkort drivere på minimum (ikke rør noe i selve programmet) men kvalitets innstillingene på kortet. Slått av alt av programmer som går i bakgrunnen, inkluder virus. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 En kammerat av min fetter fikk 27k med X800 Pro. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 prøv å formatere.du bør uansett gjøre det når du putter inn nye ting (hvis du ikke har gjort det da) hvis man må formatere hver eneste gang man skal legge inn noe, så kan vi ikke ha mer enn 1 program foruten operativ systemet da? Er så dritt lei å høre at man alltid må formatere. Selvfølgelig renser det opp i systemet å gjøre det en gang i mellom, men ikke en gang i uka eller måneden. Hvis du ikke får lagt inn 3DMarks, sjekk at fila har riktig størrelse, kanskje den ikke lastet ned alt? Sånt kan skje. Får å forhøye scoren din, har du optimalisert systemet? Stilt alle skjermkort drivere på minimum (ikke rør noe i selve programmet) men kvalitets innstillingene på kortet. Slått av alt av programmer som går i bakgrunnen, inkluder virus. Tror nok de mener når du setter i ny hardware.................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå