Gjest Slettet+918234 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har idag Soundblaster Live Platinium lydkort. Dette kortet er ca 3 år gammlet. Har betillt MSI 775 hovedkort med integrert Intel HD Audio - 7.1 surround lydkort. Hvilke av disse to lydkortene er best? Jeg har ikke 7.1 høyttalere, men bare 5.1 høyttalere(Cambridge DTT3500 Digital). Bør jeg bruke det gammle lydkortet mitt videre eller bør jeg ta ibruk det som er integrert på det nye hovedkortet? Hvilke kort er det beste lydkortet av de to? Lenke til kommentar
all right Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg tror det integrerte er best. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Bruk det integrerte. Kan lett bli konflikter ved å bruke begge selv om du disabler det i BIOS. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er det ikke slik at det krever mer av maskinen/cpu å bruke integrert lydkontroller ? eller er jeg på vill spor nå ? Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Med dagens maskiner kan jeg ikke tenke med det er har noe å si. Derimot kan det hende lyden er dårlig på det integrerte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Er liksom det jeg lurer på. Om lyden er bedre eller dårligere på det integrerte lydkortet. Er kjiipt og selge Soundblaster Live Platinium kortet hvis jeg ender opp med noe som er dårligere... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg vet ikke hvordan det står til med ditt hk, men mitt integrerte syntes jeg var helt greit helt til jeg fikk audigy 2 zs i gave trodde ikke jeg merket forskjell på slikt kan såfall trygt si at i mitt tilfelle fungerte det dedikerte mye bedre Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Vel, det integrerte er noe bedre, FAKTISK! Det er en helt ny lydbrikke utviklet av Intel, tror jeg, som vil gi bedre lyd. Er vel igrunn ingen tvil, det er bedre enn Soundblaster-kortet..! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg tror det integrerte er best. enig der ja! Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 ville gått for det innebygde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå