Nico77 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei! Noen som vet når Sonys PSX blir lansert her i Norge (Europa)? Ble lansert i Japan ifjor ved juletider. Det er vel på tide at den kommer til oss snart. Har veldig lyst på en slik multimediamaskin hjemme i stuen. Kommer det nyheter når CeBit-messen åpner? Noen som har noe peiling? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Som nevnt i en annen tråd, så har PSX vært på markedet i mange år. Og som nevnet tidligere, så kjøpte jeg min PSX i 95`eller 96` Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Vi snakker om multimediamaskinen PSX som ble lansert av Sony i Japan i fjor, ikke PlayStation. Salgsmessig var PSX en flopp i Japan, og jeg tror det er små sjanser for å få se den lansert noe annet sted. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 jepp, den floppa totalt. Lenke til kommentar
daniman Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ja, ble aldri en liten suksess en gang Lenke til kommentar
Nico77 Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Det er kjipt. Har vanvittig lyst på enn slik. Får håpe det kommer en multimediastasjon sammen med Playstation 3. Det hadde vært noe. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå