assy_chieftec_matrix Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 når skal folk lære seg at ferdig modda kabinetter er styggt raidmax og thermaltake er stygge grelle saker...(ikke alle thermaltake men 90%) det er som regle fjortiser som trur pc'n blir kul..med 200 lys og masse skrot. juletre faktoren har gått radikalt opp *grine* som du sikker skjønner er raidmax grellt Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Og "grellt" betyr? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 når skal folk lære seg at ferdig modda kabinetter er styggt raidmax og thermaltake er stygge grelle saker...(ikke alle thermaltake men 90%) det er som regle fjortiser som trur pc'n blir kul..med 200 lys og masse skrot. juletre faktoren har gått radikalt opp *grine* som du sikker skjønner er raidmax grellt nevn noen andre med så mye tilbehør og greie løsninger som koster under 500kr? dessuten har de somregel speilblank finish og 3-4 kabinettvifter med på kjøpet. utrolig synes nå jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 3-4 kabinettvifter til en produksjonskostnad på 5 kroner hver. Skal ikke så mye til. Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Men det er jo egentlig et helt pørfekkt kabinett til den prisen da. Men personlig så liker jeg ikke Scorpio så mye, synes det andre er finere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 MÅ si jeg ble skuffa av dette kabinettet, det ser mye finere ut på bildet enn i virkeligheten (ja jeg vet at all reklame pleier å være slik *hinte til feks. mc.donalds*) På bildet ser det ut som et skikkeligt robust kabinett, lakken er matt og fin osv.. Da jeg fikk kabinettet i posten ble jeg skuffa, lakken er helt blank, hele kabinettet er laget av TYNN aluminium. Hvis du ike skruer harddiskene dine godt fast blir det litt vbrasjoner som forplanter seg noe j*****, og siden det er så "billigt" kabinett, hvordan skal jeg si det? Altså: sidedørene sitter liksom ikke tett inntil når du setter dem på plass, så om du får noe vibrasjon så vil hele kabinettet lage dirre-lyder. Men ellers er det et helt OK kabinett hvis du vil ha noe billigt og "stiligt" (feks hvis du ikke gidder å modde selv *sikte til meg* ) Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) fragmaster Jay Skrevet 22/12/2004 : 14:43 Og "grellt" betyr? styggt,tragisk,helt jævelig styggt Endret 22. desember 2004 av assy_chieftec_matrix Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Huffe, jeg og en kamerat hadde selv for et år siden, ja ved juletider, tenkt oss et sånn et.. MEN heldigvis kjøpte jeg cheiftec i steded!! PHUH!! DE kabbineta der suger max! Hvis du banker lett i toppen hører det ut som om hele gria skal falle fra hverandre! ! viftene suger max og harddisk løsningen er helv jalla... umulig og få det ryddet helt rent osv.. SUGENT KABBINET..!! alle kabbinetter til under 500kr vil jeg tro at skrangler... Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 etter min mening så burde ikke raidmax og ander jalla saker blitt solgt. alle de "billig" greiene hærmer etter alle ander kjente kvalitets merker. raidmax burde bli utrydda, brent ot torturert :!: Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 omg!!!!! ALLE tar så MAX feil! dette er et lavpriskabinett. et av de absolutt billigste på hele markedet, som ikke er ment til støydemping, vannkjøling, 80 scsi disker eller en haug med vifter, vibrasjoner? hvem faen bryr seg om det når det koster 450kr. jeg har dessuten bygd i et slikt og har helt annen erfaring. det er ikke vinglete. forresten så må jeg si at det er STOR forskjell på raidmax kabinettene så ikke skjær de under samme kam(eller noe). hvis det er skrøpelig for deg så ta å løft det, du kan sikkert ta 3-4 stk på strak arm. Lenke til kommentar
Serrevx Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Personlig synes jeg raidmax gir mye for pengene, greit nok; det har en rimelig høy fjortissfaktor. Men er man på utkikk etter et billig og bra kabinett, synes jeg raidmax leverer et ypperlig produkt. Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ok ok for en pris til 450kr, men altså det er bedre å gi noen hundrigser til for å få et helt orginalt og kvalitets kabbis da Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 det eneste raidmax er gode på er skrap.. kjøper du raidmax har du ikke sett på noen andre kabbinetter eller.. etter et år med raidmax er du lei.. BRÅKER.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Å legge inn post om hva folk synes om Raidmax her på forumet er det samme som å ta Selvmord! Ontopic: Har det selv og synes det funker helt fint om du ikke skal ha masse vannkjøling og dall inni... Men dette Antec Super LanBoy er über! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg kjøpte raidmaxkabinettet i gult, og var veldig fornøyd med det dritlenge... ...helt til jeg ble lei av det:P veeeeeeeldig lei av det.... kjøp heller et finere ett Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 det bråker bare hvis du kjører viftene rett på hovedkort. men det gjør jo papst også. det kan hende at looken ikke vil tåle tidens tann nei:P men det er pent og bra når det er nytt. Lenke til kommentar
Con Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har selv dette kabinettet fra raidmax, og synest det funker helt fint... Bruker det stort sett bare til litt spilling, og når jeg skal på lan.... NB: Har seff byttet ut viftene til skikkelige vifter! Men nå står dette kabinettet og skjelver i frykt for hva som skal skje med det i romjulen! Dremelen gleder seg!!! Lenke til kommentar
cr45h_0v3rr1d3 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 det raidmax kapinettet hadde jeg også tenkt på å kjøpe...men blei scorpio Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 omg!!!!! ALLE tar så MAX feil! dette er et lavpriskabinett. et av de absolutt billigste på hele markedet, som ikke er ment til støydemping, vannkjøling, 80 scsi disker eller en haug med vifter, vibrasjoner? hvem faen bryr seg om det når det koster 450kr. jeg har dessuten bygd i et slikt og har helt annen erfaring. det er ikke vinglete. forresten så må jeg si at det er STOR forskjell på raidmax kabinettene så ikke skjær de under samme kam(eller noe). hvis det er skrøpelig for deg så ta å løft det, du kan sikkert ta 3-4 stk på strak arm. Haha, om du tar 3-4 av mitt på strak arm er du god.. Har samme kabinett, veide det og vekta viste 15kg, prøvde med to forskjellige vekter.. Har ikke så mye inni heller Lenke til kommentar
albions Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 når skal folk lære seg at ferdig modda kabinetter er styggt raidmax og thermaltake er stygge grelle saker...(ikke alle thermaltake men 90%) det er som regle fjortiser som trur pc'n blir kul..med 200 lys og masse skrot. juletre faktoren har gått radikalt opp *grine* som du sikker skjønner er raidmax grellt Skal eg sei deg ka som er fjortis.. Jo det er sånne sta folk som deg.. so sier at kabinette er stygt kun fordi det er ferdig modda.. Ja vell så er det kansje det.. men ka er problemet med det når resultatet for folk flest blir mye bedre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå